Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det gjelder beistet på 208 så kommer det til å ta litt tid med tanke på arbeidstillatelse o.l., han har ingen landslagskamper for Elfenbenskysten, og det er vel noe sånn som at man må ha spilt 75% av kampene de siste 2 årene for at denne skal bli innvilget?

 

Hvis vi kjøper ham er det nok snakk om å kjøpe han for så å låne han ut til Cluj igjen inntil han kan få arbeidstillatelse.

Lenke til kommentar

Kunne jo vært spennende med Zarate. Husker det gikk store rykter om han da han forlot Birmingham, men han gikk jo til slutt til Lazio for €20m (wikipedia). Blir vanskelig å få ham for noe under £25m, da Lazio garantert vil ha profitt. Kommer nok aldri til å skje. I hvert fall ikke i januar.

 

entusiastisk for en 19-åring som spiller i Cluj? Greit nok å ønske talenter, men hva er vitsen å kjøpe når vi ikke får bruk for ham? Trodde vi hadde sikret nok talenter da vi henta brasilianerne.

Lenke til kommentar
Når det gjelder beistet på 208 så kommer det til å ta litt tid med tanke på arbeidstillatelse o.l., han har ingen landslagskamper for Elfenbenskysten, og det er vel noe sånn som at man må ha spilt 75% av kampene de siste 2 årene for at denne skal bli innvilget?

 

Hvis vi kjøper ham er det nok snakk om å kjøpe han for så å låne han ut til Cluj igjen inntil han kan få arbeidstillatelse.

 

Jess, og dermed er vi vel like langt med å ikke få inn noen forsterkninger i dette vinduet.

Lenke til kommentar
Kunne jo vært spennende med Zarate. Husker det gikk store rykter om han da han forlot Birmingham, men han gikk jo til slutt til Lazio for €20m (wikipedia). Blir vanskelig å få ham for noe under £25m, da Lazio garantert vil ha profitt. Kommer nok aldri til å skje. I hvert fall ikke i januar.

Synes egentlig ikke Zarate er noe tess, var god i Lazio ifjor, og forsåvidt i B'ham tildes. Men han har falt helt ut i år, giddalaus og får ikke til en ting. Og jeg tror det skyldes en grunn, og det er at Lazio presidenten frøys Goran Pandev ut av laget, og da fikk ikke Zarate til noe. Virker som han er veldig avhengig av å ha veldig gode medspillere rundt seg, samtidig som han er veldig humørsyk.

 

Ikke Arsenal materiell i min mening.

Lenke til kommentar
entusiastisk for en 19-åring som spiller i Cluj? Greit nok å ønske talenter, men hva er vitsen å kjøpe når vi ikke får bruk for ham? Trodde vi hadde sikret nok talenter da vi henta brasilianerne.

Et beist på 208 cm takker jeg aldri nei til. Og han ser ut til å ha gode avslutningsegenskaper også, på de klippene jeg har funnet. Dersom Wenger virkelig er interessert, er det nok en grunn til det.

Lenke til kommentar

2.08? Jeg finner 1.98 på de fleste kilder, men det varierer mellom det og 2.03. Tviler sterkt på at han er 2.08m, det er jo ekstremt.

 

Gazidis: We won't spend big

 

Vel, når selveste Gazidis sier det, må det vel stemme. Da vet vi i det minste at vi ikke får the likes of Zarate etc. Ikke at vi ikke visste fra før, men. :p

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Men hvis du searcher rundt på de tilgjengelige språkene (rumensk, español, tysk etc) vil du se at det står 1.98 der. Men det er noe merkelig med fotballspillere og høyde, man kan aldri stole på de kildene man har. Jeg og Hegland trodde jo på det sterkeste at Arshavin var 1.69 (han er jo så sykt liten!), men alle kilder viser 1.72. Litt vanskelig å tro, men men.

Lenke til kommentar

Alt for mange idiotiske rykter ute å går. Hadde meg en fin latter i går da det sto Cesc til RM :p

Zarate blir for dyr, det skjer desverre ikke at Wenger bruker 400mill, selv om jeg ikke hadde takket nei til Villa. Traore er spennende, men ingen permanent løsning på dette tidspungt. La oss kjøpe Tor Hogne Aarøy! Han er høgere og sterkere, lett win.

Lenke til kommentar

Går rykter om at Sol skal signere for oss til sesongslutt. Han har jo trent med oss siden han forlot Notts County, så hvis Wenger mener at han holder nivået, hvorfor ikke? Han er en meget rutinert spiller som kjenner klubben ut og inn, i tillegg er det snakk om free transfer.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Ser at avisene skriver at Campbell-kontrakten avhenger av om vi får solgt Phil. Selv synes jeg at vi kan beholde Phil og hente Campbell inn for det. I starten av sesongen hadde vi DJ og Phil som backup, men DJ ble skadet og er ute resten av sesongen, så da er vi igjen med kun Silvestre og Senderos. Det holder ikke. Håper vi henter Sol uten å selge noen av midtstopperne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...