Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spurs move for £7.5m disgruntled former Arsenal star

 

Om han er tilgjengelig for den prisen - hent! Personlig har jeg ikke så mye i mot Flamini som mange andre gooners, selv om jeg skal innrømme at jeg var irritert da han valgte å dra til Milan. Men mtp. hvordan han ble behandlet av mange fans og ikke minst Wenger før han slo til syns jeg ikke vi har rett til å være sure.

Lenke til kommentar

iRoman, det mener jeg også. Men samtidig var han ikke særlig hyggelig mot oss da han forlot, men jaja. Ville ikke ha klagd om han kommer tilbake, men btw som andrespiller i defensiv midtbane. Han ligger bak Song i kø, punktum.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
12.26 Peterborough United manager Mark Cooper is hoping to agree a deal to sign Arsenal full-back Kerrea Gilbert after missing out on Simon Francis.

 

Om det er noen som er villige til å betale for Gilbert er det bare å selge. Eneste han gjør er å ta opp plass på reservelaget.

 

Edit: Nvm, tenkte på Gibbs.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Arsen...icle285637.html

 

Wenger will only have to pay around £500,000 up front for Galindo, but the rest will be based on appearances and achievements - with most South American experts believing this is a genuine coup.

Får se om denne gutten er noe da. For den prisen er det greit å kjøpe et talent, men jeg synes kanskje vi kjøper i overkant mange 17-åringer.

 

10 things you need to know about the Bolivian wonderkid

 

Ser bra ut dette. Han er over 190cm, med styrken som kommer med når du er så høy, og han er også god med ballen i beina.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Nei, vi har ikke bruk for Flamini. Dessuten har han tapt seg ganske mye siden han gikk ifra Arsenal, og det er et under at han ikke har starta mer i år. Gattuso har faktisk også vært i unåde hos Leonardo, og når Flamini ikke får spilletid da, sier det seg selv at han har tapt seg.

Også har vi jo Song, Denilson og Diaby som alle kan fylle posisjonen + Eastmond og Coqueline. Flamini kommer bare til å hindre veksten av de andre, og dessuten kommer han ikke til å få nok spilletid i Arsenal, ei heller i City da tror jeg.

Lenke til kommentar

Hvis Flamini kneler foran Wenger, gråter, unnskylder seg og trygler ham om å hente ham tilbake, da kan vi KANSKJE vurdere å hente grådigperen tilbake som skopusseren til o store Song.

 

In other news, vår nyeste signering, Galindo, er muligens eldre enn det han ga seg ut for å være.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...