Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Cardozo er absolutt spennende, det lille jeg har sett av han minner han meg veldig om RVP. Høy, god teknisk, god skuddfot og sterk. Jeg tror han hadde passet ganske fint inn hos oss, problemet blir jo da hvem av han og RVP som skal spille.

Hadde heller satset på en spillertype som vi ikke har framme, en stor og sterk target mann, selv om RVP fungerer veldig bra som det.

Type Bent, bare bedre teknisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skulle de med så mange spisser da? Tror de bare vil helgardere seg, for det er mange skitne spiller der som kommer til å få en del suspensjoner.

 

Så lenge de har penger så er det jo ikke tvil om at enhver klubb ønsker flere alternativer på hver posisjon, men spørsmålet er jo hvorfor Flamini skulle ønske å gå til City dersom han risikerer benken der også, når de i tillegg ikke er sikret CL-plass.

Lenke til kommentar

http://youngguns.wordpress.com/2010/01/20/...ender-smalling/

 

Støtter virkelig et kjøp av Chris Smalling! Gallas varer ikke så mange flere år, så vi trenger en som kan ta over når han har gjort sitt. At han er høy og britisk er ikke å forakte.

 

Edit: http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_5873743,00.html

Dette ser ikke dumt ut!

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Leste et eller annet sted at agenten til Dzeko sa at han hadde en klasul i kontrakten sin på £34.6M, vet ikke hvorvidt dette stemmer, men ser ikke for meg at Wenger noensinne kommer til å bruke så mye penger på en spiller.

 

Dzeko hadde vært en drøm, men det forblir nok bare med det dessverre.. :(

Endret av Mavado
Lenke til kommentar
Cardozo er absolutt spennende, det lille jeg har sett av han minner han meg veldig om RVP. Høy, god teknisk, god skuddfot og sterk. Jeg tror han hadde passet ganske fint inn hos oss, problemet blir jo da hvem av han og RVP som skal spille.

Hadde heller satset på en spillertype som vi ikke har framme, en stor og sterk target mann, selv om RVP fungerer veldig bra som det.

Type Bent, bare bedre teknisk.

 

Carlton Cole hadde vært pretty hot i Arsenal trøye :*

Lenke til kommentar
Cardozo er absolutt spennende, det lille jeg har sett av han minner han meg veldig om RVP. Høy, god teknisk, god skuddfot og sterk. Jeg tror han hadde passet ganske fint inn hos oss, problemet blir jo da hvem av han og RVP som skal spille.

Hadde heller satset på en spillertype som vi ikke har framme, en stor og sterk target mann, selv om RVP fungerer veldig bra som det.

Type Bent, bare bedre teknisk.

 

Carlton Cole hadde vært pretty hot i Arsenal trøye :*

Problemet med cole er skadene :/ Men så absolutt ein awesome spiller!

Dzeko. Drømme tenking, men kan skje. Er nok som å håpe på Villa vil jeg tro da egneltig.

Lenke til kommentar

Tror ikke Wenger hadde strukket seg lenger enn til £20m for Dzeko. Dessuten, uansett hvor fristende Dzeko høres ut nå, hva faen gjør vi med han når RvP er skadefri? RvP kom i storform i sin spydspiss-posisjon, så det hadde vært teit å putte han på vingen når han blir skadefri. Og å bytte til 4-4-2 er nesten uaktuelt ettersom 4-3-3 funker ganske bra for oss.

 

Bendtner gjør comeback førstkommende onsdag mot Aston Villa. Sats på ham heller, sier nå jeg. Eventuelt kan vi forsøke å låne inn en spiss for resten av sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...