Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Helt enig, Roman. Viktig å holde på de vi har nå, for vi kan ikke si at laget ikke har fungert bra med Robin og Bendtner skadet. Vi har jo spilt veldig bra uten de, og når Bendtner kommer tilbake på Onsdag, ser jeg ikke behovet for en ny spiss.

 

Men HVIS vi skal ha en ny spiss så er det best vi låner en for resten av sesongen, som du sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Van Persie kommer dessverre aldri til å holde seg frist gjennom en hel sesong, så jeg støtter et spisskjøp. Bendtner er ikke god nok til å spille fast, enda. Det beste hadde vært om vi kjøpte en spiss som også kan spille høyreving, siden vingene våre også er kjekser.

 

Hvis vi må spille resten av sesongen med Bendtner som spiss, tror jeg ikke vi har sjanse på gullet.

Lenke til kommentar

I det siste har vi blitt linket til et par spisser:

Først og fremst tror jeg at Huntelaar og Babel er utelukket. Førstnevnte er registrert til CL og er absolutt ikke noe typisk Wenger-signering. Babel-ryktene finner jeg rett og slett latterlig. For det første er han ikke verdt prisen Liverpool vil ha, men i tillegg hadde Wenger muligheten å hente han fra Ajax for et par år siden, men gjorde ikke det. Hvorfor skulle han ønske Babel nå - 2 år eldre og benkesliter i LFC. Makes no sense. Remy kan være et typisk Wenger-kjøp, men er litt skeptisk til prisen. £13m er mye for en relativt ukjent spiller. Moses er visstnok et stort talent som Palace må selge billig pga. økonomiske problemer. Hvis £3m stemmer, så er dette et meget low-risk kjøp, men på den andre siden er vel ikke Moses en spiller som kan gå rett inn i førsteelleveren. Vil ikke kalle det en forsterkning akkurat.

Lenke til kommentar

Fint at Senderos går på lån, selv om jeg helst skulle sett at han ble solgt for å få litt penger. Usikker når kontrakten hans går ut, men tror ikke det er så lenge til..?

Lorik Remy er vell eneste av de iRoman linket der oppe vi trenger, men vist jeg ikke roter så er han venstre ving? Ikke akuratt den possisjonen vi trenger folk akuratt nå. 13mill (£) var en god del penger i tillegg.

 

Vet ikke så mye om Moses, men virker som et veldig bra talent! Løp og kjøp vist han blir så billig.

Lenke til kommentar

En annen ting er at Wenger kommer aldri, aldri til å bruke £30m+ på en keeper (noe Buffon sannsynligvis vil koste). I tillegg kommer lønna hans. Buffon får vi aldri se i Arsenal, det er fastslått fakta.

 

Haha, Wenger gir ikke opp Smalling:

"It just looks like Manchester United offered more money than us, but as long as the player has not signed anywhere it is not the end of it.

 

"Let's see what happens there.

 

"We will not come out on what we are doing exactly. It has come out [elsewhere], but that does not mean it is true.

 

"If we have anything more to tell you we will let you know."

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Tror nok United trekker det lengste strået desverre. Wenger har jo pleid å trekke seg når United også er med i kampen om en spiller (Ronaldo blant annet). Unntaket var vel Ramsey, så vi får se hva som skjer her. Om Wenger virkelig ønsker spilleren så strekker han seg vel et par millioner lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...