Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Når Eduardo og Rosicky kan komme tilbake i form etter 1-2 år med skader, kan også Flamini etter et år på benken. Han hadde kommet tilbake til omgivelser hvor hans gode venner Cesc og Tom spiller. Hans ankomst kunne også frigjort Gallas/Vermaelen, ettersom Song spiller godt i midtforsvaret.

 

Ang. "grådigheten" til Flamini, så har jeg vel sagt mitt. Syns ikke han fortjener judas-stempel, for det var ikke akkurat mange gooners som hadde tro på fyren før 07/08.

 

@Galindo: latterlig hvis det stemmer, noe det ser ut til å gjøre også. Da er det bare å kansellere overgangen, for hvis hans nivå tilsvarer en 17-åring, når han egentlig er en 20-åring, så har han ikke mye å gjøre i Arsenal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis Flamini kneler foran Wenger, gråter, unnskylder seg og trygler ham om å hente ham tilbake, da kan vi KANSKJE vurdere å hente grådigperen tilbake som skopusseren til o store Song.

 

:thumbup:

 

Flamini ville dra før sesongen 07/08 begynte, men Wenger lovde ham at alt ville gå bra, og han bestemte seg for å bli. Alt gikk bra... men så dro han likevel (men bare etter at han sa dette. Flamini forrådet (er det et brukbart ord?) Wenger og det er uakseptabelt..

Lenke til kommentar
Når Eduardo og Rosicky kan komme tilbake i form etter 1-2 år med skader, kan også Flamini etter et år på benken. Han hadde kommet tilbake til omgivelser hvor hans gode venner Cesc og Tom spiller. Hans ankomst kunne også frigjort Gallas/Vermaelen, ettersom Song spiller godt i midtforsvaret.

 

Ang. "grådigheten" til Flamini, så har jeg vel sagt mitt. Syns ikke han fortjener judas-stempel, for det var ikke akkurat mange gooners som hadde tro på fyren før 07/08.

Har ikke noe problem med Flamini og grådighet, og han kan nok komme tilbake i form, men unødvendig å hente han mener jeg, ettersom vi faktisk har ganske god dekning på denne plassen. Akkurat nå sliter vi litt med Song i afrika og Denilson skadet, men hva skjer når Januar er ferdig? Flamini kommer ikke til å godta å sitte på benken noe særlig tror jeg, er vel derfor han vil vekk ifra Milan nå.

Jeg ser heller at vi låner en midtstopper eller kansje en spiss.

Helt unødvendig å hente Flamini i det hele tatt, når det eneste han hadde vært for er feks det iRoman sa å frigjøre Song til å gå bak som midtstopper avogtil, og jeg vil egentlig ha Song som defensiv midt, ettersom han briljerer der.

Lenke til kommentar
Flamini ville dra før sesongen 07/08 begynte, men Wenger lovde ham at alt ville gå bra, og han bestemte seg for å bli. Alt gikk bra... men så dro han likevel (men bare etter at han sa dette. Flamini forrådet (er det et brukbart ord?) Wenger og det er uakseptabelt..

Jeg mener å huske at Wenger sa til Flamini at han kunne gå til en annen klubb sommeren 2007, men at det var Flamini selv som bestemte seg for å bli en sesong til. Er faktisk sikker på at Wenger innrømmet det på Arsenal.com samme høsten, da Flamini viste strålende form. Og Flamini er faktisk en av få spillere som har fullført en kontrakt, at han valgte å ikke signere ny kontrakt med oss syns jeg blir for barnslig å være sur for.

 

Har ikke noe problem med Flamini og grådighet, og han kan nok komme tilbake i form, men unødvendig å hente han mener jeg, ettersom vi faktisk har ganske god dekning på denne plassen.

Har vi egentlig det? Har du tenkt over hva som vil skje dersom Song blir skadet i sesonginnspurten? Hvis du husker tilbake på 07/08-sesongen og da Flamini gikk av med skade mot Liverpool, så mistet laget balansen og vi tapte blant annet på Stamford Bridge etter å ha ledet, og deretter på Old Trafford (for å ikke snakke om den grusomme CL-kampen på Anfield, yuk). Man kan snakke så mye man vil om Eduardo, Birmingham og Gallas, men jeg mener at Flaminis skade var den avgjørende faktoren som gjorde at vi tapte tittelen det året. Dersom det samme skjer med Song, sliter vi.

Akkurat nå sliter vi litt med Song i afrika og Denilson skadet, men hva skjer når Januar er ferdig? Flamini kommer ikke til å godta å sitte på benken noe særlig tror jeg, er vel derfor han vil vekk ifra Milan nå. Helt unødvendig å hente Flamini i det hele tatt, når det eneste han hadde vært for er feks det iRoman sa å frigjøre Song til å gå bak som midtstopper avogtil, og jeg vil egentlig ha Song som defensiv midt, ettersom han briljerer der.

Ett ord: rotasjon. Greit nok at Song brillierer som defensiv midt, men Flamini har vist at han kan være en strålende DM, han også. I de kampene hvor Flamini får spilletid kan Song bli hvilt eller spille i midtforsvaret - hvor det tross alt er ekstremt tynt. Greit nok at vi har hentet Campbell, men jeg er ikke overbevist om at han er god nok til å spille stabilt over flere kamper i PL. Hvilke midtstoppere er tilgjengelige til låns da? Kanskje du kan sende en mail til Wenger? ;) Nei, jeg tror at Flamini hadde løst vårt problem med tynn og sårbar stall, for det gir oss flere rotasjonsmuligheter. Og det at han er misfornøyd med å sitte på benken i Milan hindrer ikke ham i å dra til City. Med mindre han har elendige rådgivere som ikke har noe kjennskap til DM-situasjonen i City, så er han forberedt på en rotasjon/backuprolle. Husk at han må konkurrere med en veldig solid De Jong og Vieira.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
. Og Flamini er faktisk en av få spillere som har fullført en kontrakt,

 

Tror ikke at å fullføre en kontrakt er så betydningsfullt, i med at jeg ville helst selge Hleb for 15 million pund og kjøpe Nasri for 8-9 million pund enn å få ingenting for Flamini fordi han fullførte kontrakten sin.

 

Melo signerte en ny kontrakt og ble solgt like etter til Juventus.

 

Merida kan nok dra om sommeren etter å ha fullført kontrakten sin, men jeg skal ikke bli sur pga det. Men man må jo få lov å bli litt sint da den eneste DM vi hadde dro uten at vi hadde vant noe og uten at vi fikk noen penger, og at vi måtte begynne 08/09 sesongen med veldig lite tvil om at vi ikke skulle klare å vinne PL igjen.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva City skal med Flammini ettersom de har bedre DM'er fra før i DeJong, Barry og Vieira. Har ingen problem med å få han på lån i Arsenal. Hadde, som iRoman sier, fått rotasjon i laget, for vi har langt ifra en brei stall.

 

Hva syns folk ang Oscar Cardozo? Ganske lik spiller som RvP, bare bedre på hode og bedre fysikk.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva City skal med Flammini ettersom de har bedre DM'er fra før i DeJong, Barry og Vieira. Har ingen problem med å få han på lån i Arsenal. Hadde, som iRoman sier, fått rotasjon i laget, for vi har langt ifra en brei stall.

Hva skulle de med så mange spisser da? Tror de bare vil helgardere seg, for det er mange skitne spiller der som kommer til å få en del suspensjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...