Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper vi kjøper Subotic, Veloso, Hamsik eller Huntelaar. Vi trenger kanskje ikke Hamsik eller Veloso, men de er så gode at jeg blir yr. Midtstopper trenger vi sårt så jeg håper vi får tak i noen der. Vi har god dekning på topp, men det blir jo vanskelig når alle skal være skadet hele tiden. Give Huntelaar plx.

Lenke til kommentar

Tviler på at Huntelaar er aktuell. Ikke løser han spissproblemene våre heller. Han er en poacher og ikke en RvP type.

 

Ellers kunne jeg tenke meg at vi henter Vieira i en slags mentor/backup rolle. Han kan evt bli viktig i januar/februar.

 

Så synes jeg vi skal hente en stopper om Senderos blir solgt.

Lenke til kommentar

Pavlyuchenko har vist at han ikke er god nok i Premier League, når du ikke holder mål i Tottenham holder du ihvertfall ikke mål i Arsenal. At han skal tenke på oss pga Arshavin tror jeg bare er oppspinn, da jeg har hørt flere utspill om at de ikke går godt sammen.

 

Huntelaar er jeg usikker på, men hvis ikke han er alt for dyr, synes jeg vi kan ta sjansen på han. Når vi spiller med 3 framme "dreper" vi ikke Vela og Bendtner lenger, så Huntelaar er aktuell. Hvis han kommer igang er han en garanti for 20+ mål i PL, og det hadde vært fantastisk med en sånn spiller på laget.

Lenke til kommentar

Har et inntrykk av at Huntelaar er en høyere og litt mer fysisk utgave av Eduardo, med litt mindre teknisk repertoar riktignok. Han har så langt ikke overbevist nok i Real eller Milan til jeg har noe som helst tro på at han vil slå til i PL. Selvsagt kan han få det til, men Eddy kan komme i form han også. Dessuten er jeg relativt sikker på at Huntelaar er med i Milans CL-tropp.

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_5764869,00.html

 

Wenger utelukker ikke et Campbell-kjøp! :D Han hadde vært perfekt backup for Vermaelen/Gallas.

 

At the moment, we have four centre-backs and we will always have four.

 

If one would go, then I would consider it, but at the moment we are four, so I have no need to sign anybody else.

 

Senderos forsvinner sannsynligvis i januar, så dette lover svært bra! :D :D

Lenke til kommentar

Huntelaar spilte 3 minutter i CL denne sesongen. Var på benken i nesten alle gruppespill kampene. Kan hende du kan søke om noe der, men det vet jeg ikke.

Pato hadde vært perfekt :) Men det kommer nok ikke til å skje. Er veldig positiv til VEloso, mend ette er og noe som aldri kommer til å skje siden Wenger er forelsket i Song og Denilson. Trenger nok spiss nå¨først og fremst, og håper dette kan bli en klasse spiss. Og såklart en backup midtstopper, men dette trenger ikke være John Terry for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Tror ikke vi trenger Veloso. Ikke som er som går foran Song hvertfall. Å være backup tviler jeg på at Veloso godtar uansett.

 

Kunne tenke med Moussa Sissoko eller Blaise Matuidi. Begge er unge og vil neppe forvente å gå rett inn på laget. Der har vi også backup på DM plassen og Song kan spille i midtforsvaret dersom det trengs.

 

Når det gjelder spissplassen tror jeg Wenger vil gå for Chamakh om vi får han billig nok. Ellers finnes det en annen spiller ei fransk liga med navn Cignac som er en type spiller vi kunne trengt. Stor, sterk og god på hodet. Spillere som Pato, Dzeko, Aguero osv er det bare å glemme. Arsenal vil aldri handle slike spillere så lenge Wenger er manager.

 

Når det gjelder midtstopper trenger vi bare å handle dersom Senderos forsvinner. Har ikke helt oversikten over hva som rører seg i markedet på det området.Dessuten har vi Nordtveit som joker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva tror folket ryktene som sier at André-Pierre Gignac skal være på vei inn døra i januar for £12M? Fransk, forholdsvis ung spiller, som sånn sett fyller kriteriene til Wenger ganske bra. Det snakkes også om at han har stagnert litt i Toulouse, og at han vil gjøre mye for å komme seg til en toppklubb. Det leie er at han er på en langtidskontrakt, som det vil koste å kjøpe han fri fra. Men Wenger har selv sagt at dette er sesongen vi skal levere resultater, og pengene har vi. Gignac er en målscorer med fysisk styrke som er det vi trenger fra midtspissen. Slik som vi spiller nå mangler vi en stor og sterk lynavleder som er flink til å holde på ballen. Jeg er veldig positiv til å hente Gignac, og tror han har mer potensiale inne som vil komme fram når han får tillit i en ordentlig storklubb.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har sinnsykt lyst på Artur Boruc ifra Celtic? I min mening en av de beste keeperene, ikke dyr og stor med autoritet. Det lille jeg har sett av han har vært kanon bra, og andre jeg kjenner kommer bare med lovord.

Hadde iallefall vært spennende om Arsene hadde vært villig til å punga ut med en 8-13 mil£ som jeg gjetter på at Celtic skal ha for han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...