Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg jævli til denne måneden! Håper Wenger overasker med noe stort! Hadde vært deilig å fått et nytt idol/klassespiller i klubben. De er faktisk viktig å ha i en klubb.

 

Tror det er bedre å ikke ha noen store forhåpninger her, det ender som regel med at man blir skuffet (iallfall navnet), bortsett fra når Arshavin kom i fjor, dog har jeg aldri vært like frustert og desperat etter en bekreftelse på at Arshavin var klar for klubben som jeg var i fjor når overgangsvinduet var offisielt stengt og det fortsatt ikke hadde kommet en uttalelse fra klubben :p

Lenke til kommentar
Gleder meg jævli til denne måneden! Håper Wenger overasker med noe stort! Hadde vært deilig å fått et nytt idol/klassespiller i klubben. De er faktisk viktig å ha i en klubb.

 

Tror det er bedre å ikke ha noen store forhåpninger her, det ender som regel med at man blir skuffet (iallfall navnet), bortsett fra når Arshavin kom i fjor, dog har jeg aldri vært like frustert og desperat etter en bekreftelse på at Arshavin var klar for klubben som jeg var i fjor når overgangsvinduet var offisielt stengt og det fortsatt ikke hadde kommet en uttalelse fra klubben :p

Hehe. Jeg har nok ikke store forventninger, men syns det hadde vært veldig gøy. Type Rosicky da han kom. En de yngre spillerene kan se opp til. Vi har en del forsatt, det skal jeg være enig med, Arshavin, Cesc, Gallas, rekner med at en del ser opp på Rosicky og tross skade helvete.

 

Crazy spekulasjoner såklart, men hva syns dere om David Villa spekulasjonene? Selv, som en stor Villa fan hadde jeg syns dette hadde vært synnsykt rått, men vet det aldri kommer til å skje med tanke på prisen. Vi trenger en midtstopper, DM (siden Song forsvinner til ANC og Denilson er skadet) og en spiss.

Lenke til kommentar

Nå er exiten til Merida bekreftet, men jeg tror det ikke er så problematisk som en gjerne skal ha det til. Vi har enorme talent i de posisjonen og jeg forstår godt at han ønsker seg bort. Vi har Wilshere, Ramsey, Fabregas, Coquelin, Eastmond, Emmanuel-Thomas, Barazite og mange andre.

 

Det er dumt at vi ikke får £££££ for han, men det er slike slag livet gir.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte på da Ramsey signerte for Arsenal var "hva kommer til å skje med Merida?" Det er ikke tilfeldig at denne nyheten kommer akkurat da Ramsey har begynt å spille så bra, ikke bare i CC men også i ligaen. Men men, får bare håpe at dette er den typiske anti-Arsenal bullshiten de kommer opp med hver eneste uke.

Lenke til kommentar
Vi har enorme talenter i de posisjonen og jeg forstår godt at han ønsker seg bort. Vi har Wilshere, Ramsey, Fabregas, Coquelin, Eastmond, Emmanuel-Thomas, Barazite og mange andre.

Finn én feil. ^^

 

Det er dumt at vi ikke får £££££ for han, men det er slike slag livet gir.

YoungGuns melder at UEFA kommer til å regne ut en kompensasjon for Mérida dersom han signerer med Atlético. Noe rundt £3m. Stemmer det tallet, har vi gjort profitt på gutten. :p

Lenke til kommentar
Cesc er fortsatt bare 22 år, og blir bare bedre og bedre for hver sesong :) Vil absolutt regne ham som et talent.

Det vil ikke jeg, selv om jeg også tror at vi ikke har sett det beste av ham ennå (vanvittig nok!). Når man er så god som Cesc er vil jeg si at man automatisk går ut av kategorien "talent". Enkelte spillere kan regnes som talenter i en alder av 22, men etter min mening passer ikke Cesc inn i den kategorien lenger.

 

Hva syns folke ang å låne ut Wilshere?

Ser ut som Burnley mister Owen Coyle til Bolton, så jeg vil avvente å låne ut Jack til de får en ny manager som kan forsikre oss om at han kommer til å få spilletid. Vi sliter jo også med skader for tiden, så jeg vil helst beholde ham til slutten av januar. Da blir det mer klart om Burnley har intensjoner om å spille Wilshere og om skadene våre tillater oss å miste ham til sesongslutt.

Lenke til kommentar

Jeg vil helst at Wilshere skal bli og spille mot Stoke, særlig pga CL kampen vi skal spille like etter. For min del finnes det ingen grunn til å haste med utviklingen hans, og han bør vise mer tålmodighet enn det han viste mot West Ham. Om han spiller dårlig mot Stoke, greit nok, da kan han lånes utover neste sesong da vi (forhåpentligvis) er relativt skadefri ved sesongstarten. Han bør iallefall få sjansen til å spille i årets FA cupen, både for sin egen og Arsenal sin skyld.

 

Edit: Oops, jeg misforsto situasjonen, vi skal jo spille Stoke mye tidligere... :roll: Er enig med det iRoman skrev :thumbup:

Endret av Rosicky_Gunner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...