Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skjer ikke. Det kommer sånne rykter hver deadline day, slapp av.

 

Er helt rolig. Har akseptert at vi ikke kjøper noen og de som eventuelt kommer er bonus. Forventingene mine er justert til 5-6 plass.

 

Det er ubegripelig for at at Wenger ikke ser at Sanogo ikke holder mål. Han må være den staeste manageren i PL. Hvorfor kan han ikke innrømme feil? Jeg klarer rett og slett ikke å forstå hvorfor spiss ikke er handlet. Vi var en alvorlig skade på Giroud unna fullstendig krise. Nå har vi en fullstendig krise.

 

Sanogo er 21 år. Han har spilt 17 kamper og scoret 0 mål. Han er spiss. Det kan ikke karakteriseres som annet enn fullstendig ræva. Det er mange spisser på hans alder i PL som er langt bedre. Lukaku, Berahino f.eks.

 

Jeg blir så oppgitt at jeg er fullstendig nummen.

Lenke til kommentar

Hvis vi ikke ender opp med å kjøpe en spiss så er det nesten slik at jeg håper at Sanogo pådrar seg en skade og at Akpom får sjansen istedet. Ser på Akpom som er så latterlig større talent enn Sanogo og kan ikke skjønne hvorfor Wenger i det hele tatt prioriterer en mildt sagt elendig Sanogo kontra han.

 

Ditto det samme med Vela før det og nå Campbell selvsagt.

Lenke til kommentar

Føler meg ganske sikker på at vi blir å hente noen iløpet av dagen. Wenger har sagt for lenge siden at vi trenger å styrke oss bakover i form av en DM/MS.

Han har også hele tiden poengtert at en spiss aldri har vært prioriteringen, men etter gårdagens kamp når fansen ropte og skreik på tribunen etter en ny spiss, tror jeg presset har økt betraktelig. For ikke å snakke om alle journalistene som spør Wenger hele tiden om ny spiss.

 

Siden spiss aldri har vært prioriteringen dette vinduet, så tror jeg neppe vi får en spiss av kaliberet til Falcao eller Cavani. Kan hende han henter en middelmådig spiss som Welbeck/Lacazette eller noe for å gjøre fansen fornøyd.

 

Hvis han derimot driter loddrett i å signere noen som helst idag, så håper jeg fansen dukker opp utenfor kontoret hans og krever hans avgang. Dette går bare ikke ann. Det har vært åpenlyst lenge hvor vi trenger forsterkninger også gjør han ikke noe med det. Enten ser han ikke det alle andre ser, eller så tror han oppriktig at vi kan kjempe om gull med de spillerne vi har. Uansett hvilke av de to tingene det er, så må han gå av, HVIS han ikke henter inn forsterkninger idag.

Endret av Adrax
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei, første gang jeg poster her, men har fulgt med litt.. og har fulgt Arsenal i 20 år.

 

Som alle (unntatt Wenger) ser - vi trenger en DM, og helst en CB. På spissplass syns jeg Giroud gjør en god jobb, men vi har nødt til å ha en backup. Tror Sanogo fortsatt kan bli god, men han må matches forsiktig. Gi ham en cupcamp eller et kvarter når vi leder med 2 mål - men ikke la ham starte i PL!

 

Er heller ikke overbevist ang Øzil. Han var god i begynnelsen i fjor, men nå gjør han provoserende lite. Se på Sanchez. En enorm innsats og vilje. Det er ikke noe i veien med evnene til Øzil, men virker rett og slett som om han ikke gidder.

Lenke til kommentar

Bare tenker høyt her:

 

- Har vært snakk om Hernandez til Real Madrid som backup for Benzema. Hvis de derimot kjøper både Hernandez og Falcao (lån) kan kanskje Benzema lånes ut eller selges. Så Falcao til RM kan evt. resultere i Benzema til oss.

 

- City kan visstnok ikke kjøpe Falcao pga. FFP. I tillegg høres det helt surealistisk ut å ha Aguero, Jovetic, Dzeko OG Falcao i samme stall, så et lån er jeg faktisk også litt i tvil om.

 

- Da er det egentlig oss og United som ser mest sannsynlig ut. Samtidig tror jeg Van Gaal vil styrke midtbanen og forsvaret sitt mer enn å hente en sinnsykt dyr spiss med høye lønninger. De har allerede Rooney og RvP som tjener enormt.

 

 

Dette blir jo selvfølgelig kun spekulasjoner fra min side. Ikke sikkert vi går for noe spiss engang.

Dagen idag blir sinnsykt spennende, men en DM er vi minst nødt å få inn.

Lenke til kommentar

Wenger minner meg om SAF når det kommer til overgangsmarkedet. Sta og nekter å kjøpe selv om det er 100% tydelig at det er mangler i troppen. Den eneste forskjellen er jo at SAF vant ligaen gang på gang med store mangler i troppen, noe Wenger tydeligvis ikke gjøre. Han burde som dere sier gå ut og kjøpe en midtstopper, en defensiv midtbane og en spiss før det er for sent.

Lenke til kommentar

 

Hvis han derimot driter loddrett i å signere noen som helst idag, så håper jeg fansen dukker opp utenfor kontoret hans og krever hans avgang.

 

Hahaha, du er meg en fin en.

 

 

Synes det er rimelig. Alt han gjør taktisk for tiden er helt uforståelig, og hvis han i tillegg tror at vi kan ta gull med Sanogo som spiss gjennom sesongen eller uten en skikkelig DM og midtstopper så sier det seg selv at Wenger kanskje ikke er rett mann for jobben lenger uansett hvor mye han har gjort for klubben gjennom årene. Wenger er ikke gud, han er et menneske til din opplysning.

 

Forhåpentligvis tar jeg feil og at i morgen våkner vi opp til ny DM i det minste.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Helt greit at du synes det. Det var bare måten du ville det skulle skje som var komisk. Møte opp utenfor kontoret og protestere. Lol.

 

Det blir ikke endringer om ikke fansen sier tydelig ifra. Det gjør de under kampene og ved å demonstrere :) I tillegg til press fra media. Nå tror jeg det skal bra mye til for at en demonstrasjon blir å skje.. Men ja. Endringer må til uansett.

Lenke til kommentar

Wenger kommer uansett aldri til å få sparken, samme hvor mye vi hadde stått med høygafler og bannere utenfor kontoret hans. Hvorfor? Fordi han er riktig mann for jobben.

 

Vi får se ved sesongslutt om han vet hva han driver med. Er vi utenfor topp 4 da, så starter nok hylekoret siden alle visste vi hadde problemer nå i høst. Vel vel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...