Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finn klaging i posten jeg postet. Dagens utfordring.

 

Jeg er genuint nysgjerrig på hva han mener nå etter at han var så skråsikker på ligagull. Å gå fra å dømme Chelsea og City vekk fra førsteplassen, for så å "garantere" Arsenal-gull til "fotball er ikke alt" er jo et lite sprang. Da er det helt legitimt å spørre hvor han står nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Finn klaging i posten jeg postet. Dagens utfordring.

 

Jeg er genuint nysgjerrig på hva han mener nå etter at han var så skråsikker på ligagull. Å gå fra å dømme Chelsea og City vekk fra førsteplassen, for så å "garantere" Arsenal-gull til "fotball er ikke alt" er jo et lite sprang. Da er det helt legitimt å spørre hvor han står nå.

 

Snakker generelt.

Endret av EirikOliver
Lenke til kommentar

Finn klaging i posten jeg postet. Dagens utfordring.

 

Jeg er genuint nysgjerrig på hva han mener nå etter at han var så skråsikker på ligagull. Å gå fra å dømme Chelsea og City vekk fra førsteplassen, for så å "garantere" Arsenal-gull til "fotball er ikke alt" er jo et lite sprang. Da er det helt legitimt å spørre hvor han står nå.

 

Jeg tror fremdeles vi vinner PL om vi har litt hell med oss, i form av at vi unngår skader på sentrale spillere. Det er selvfølgelig mye å håpe på når vi snakker om Arsenal, men jeg tror Shad kan gjøre en forskjell. Det jeg dog synes er dumt er at Wenger, ved å ikke handle idag, gjør alt mye vanskeligere enn det trenger å være.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...