Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vi er vel ute det sekundet Chelsea vifter med lønningsslippen.

Kjempe om 1 plassen i PL, kjempe om CL trofeet..eller krige om 4plassen i PL og bli slått ut i CL etter første utslagsrunde..hmm..

Ja vi har ikke så mye å stille opp med desverre. Eneste er eventuelt love spilletid. Det kan ikke dere

 

Ler meg i hjel av Wenger. Mulig å være så tafatt? Venter og venter. Til slutt er alle spillerne borte.

Ender med Lord Bendtner tilbake på lån.

Det hadde vært episk!

Lenke til kommentar

 

Hvordan kan han kjempe fra benken? Skal han bli Mourinho's personlige lakei og klager på fjerdedommer?

Ikke min feil at Costa er så jævla god at han må sitte på benken. Men skjønner at han er første pri hos dere foran Girourd og Sanchez :)

 

 

Klapp igjen. Du er i feil tråd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vi er vel ute det sekundet Chelsea vifter med lønningsslippen.

Kjempe om 1 plassen i PL, kjempe om CL trofeet..eller krige om 4plassen i PL og bli slått ut i CL etter første utslagsrunde..hmm..
Som nevnt her; spilletid. I tillegg er Wenger svært attraktiv for spillere som ønsker å få ut potensialet. At han er fransktalende i tillegg er jo et pluss.

 

Men ja, dere stiller sterkere på de andre punktene. Men jeg nekter å tro at Remy vil se på Chelsea spille fra benken, med mindre lønnen "rettferdiggjør" det.

Lenke til kommentar

 

Hvordan kan han kjempe fra benken? Skal han bli Mourinho's personlige lakei og klager på fjerdedommer?

Ikke min feil at Costa er så jævla god at han må sitte på benken. Men skjønner at han er første pri hos dere foran Girourd og Sanchez :)

 

 

Vel Giroud er skadet så det har kanskje en ting eller to med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

"Arsenal are the club I want to join. I won't deny they are my priority," said Remy, who has been advised to link up with Wenger by Thierry Henry.

 

"Arsenal are a young, ambitious side and I love to watch them play."

 

"It is the ideal place for me. I spoke with Thierry about them and asked him lots of questions about life there."

 

"That is because I have been an Arsenal fan since I was little. I was not disappointed with what he told me."

 

 

Remy i 2010 om Arsenal-transfer.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Tror nok Remy velger dere, pga Wenger, Debu, Kos får vært med landsmenna sine.

 

Men dere nevner spilletid, tror dere ikke Remy kommer foran en 36/37 år gammel Drogba?

Costa skal ikke spille alle kamper, så ser ikke helt problemet med spilletid.

Remy vil spille fast førstelagsfotball. Ikke en 70. min sub.
Lenke til kommentar

 

Tror nok Remy velger dere, pga Wenger, Debu, Kos får vært med landsmenna sine.

 

Men dere nevner spilletid, tror dere ikke Remy kommer foran en 36/37 år gammel Drogba?

Costa skal ikke spille alle kamper, så ser ikke helt problemet med spilletid.

Remy vil spille fast førstelagsfotball. Ikke en 70. min sub.
Trodde dere skule bruke Sanchez som spiss? Girourd kommer jo tilbake fra skade, hvem skal sitte på benken da?
Lenke til kommentar

 

 

Tror nok Remy velger dere, pga Wenger, Debu, Kos får vært med landsmenna sine.

 

Men dere nevner spilletid, tror dere ikke Remy kommer foran en 36/37 år gammel Drogba?

Costa skal ikke spille alle kamper, så ser ikke helt problemet med spilletid.

Remy vil spille fast førstelagsfotball. Ikke en 70. min sub.
Trodde dere skule bruke Sanchez som spiss? Girourd kommer jo tilbake fra skade, hvem skal sitte på benken da?
Sanchez er en naturlig kant. Når Giroud er tilbake får vi den konkurransen om spissplass vi ikke har hatt, i tillegg til muligheten å rullere mer.

 

Men Sanchez kler spissrollen etter min mening, og jeg er positiv til han som toppspiss. Men slik vi spiller nå er Sanchez på kant og Remy på topp et mer naturlig alternativ.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...