CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) HÆ? Er ikke du nominert? Trodde jeg virkelig. Nominerer GoreGalore som min andre jeg da. Edit: Too slow. Har fortsatt en nominasjon til gode jeg da. Endret 3. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Greit, da nominerer jeg 2mmy91! Ikke fordi du ba om det, men fordi jeg likte avataren din bedre enn de andre unominerte jeg har sett Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Aij aij, det varmer paint skillsene mine ^^ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Greit. Da aner jeg ikke hvem jeg skal bruke min andre nominasjon på. Alle er jo nominert allerede! Alle er ikke nominert nei. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Min første nominasjon går til Lemon, nydelig spør du meg Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Aij aij, det varmer paint skillsene mine ^^ Her snakker vi skikkelige ferdigheter! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Aww, takk, Natrich! Må gi all cred til WheelMan som sto for håndverket. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Aij aij, det varmer paint skillsene mine ^^ Her snakker vi skikkelige ferdigheter! Du synes det ja? <3 Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg vil nominere Möllers Tran ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Nominerer Pokey med min andre vote. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Nominerar Isilme med min første nominasjon Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Nominerer KongKake Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Han er nominert. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Nominerer Pokey med min andre vote. Skal du ikke få en julehatt på duden din snart CypheroN? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Skal du ikke få en julehatt på duden din snart CypheroN? Duden er selveste Lenin Folkens, ta en titt i listen på førstesia før dere nominerer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Nominerer Pokey med min andre vote. Skal du ikke få en julehatt på duden din snart CypheroN? Jeg hadde, men fjernet. Syntes ikke det passet, så jeg er nok ikke med på konkurransen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Skal du ikke få en julehatt på duden din snart CypheroN? Duden er selveste Lenin Folkens, ta en titt i listen på førstesia før dere nominerer. Så du sier at Lenin ikke kan ha julehatt? Og Lenin var en dude(ifølge kildene hvertfall ) Edit: Kanskje smelle på et juleskjegg da Endret 4. desember 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Så du sier at Lenin ikke kan ha julehatt? Og Lenin var en dude(ifølge kildene hvertfall ) Jeg sa kun at duden var Lenin Men la oss ikke ta den diskusjonen her. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Min andre nominasjon går til: Shikaru Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Min andre nominasjon går til Shikaru for hans jule-Guybrush. edit: Too late tydeligvis. Endret 5. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg