Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønske nå må jo bli å få solgt Daniel Agger til Man City for best mulig pris.

 

Slik jeg ser det så burde vi få minst £28-30 mill for han hvis han skal gå til en konkurrent i PL. Går han til utlandet kan jeg nøye meg med £20-22M.

 

City vil jo ha Agger som en av 3 midtstoppere med Kompany som fast og Lescott/Agger som rullerer. Med Savic/C.Toure som 4-5.valg.

 

Slik jeg leser gårsdagens krangel mellom C.Toure og Mancini så burde vi kreve følgende for Agger:

 

£15M

Colo Toure (£10M)

Adam Johnson (lån m/opsjon på kjøp for £12M).

 

Ergo får vi en innebygget erstatter som er mer en god nok for et godt PL lag og vi får en offensiv spiller i stallen og £15 millioner å hente en ekstra spiller for. Gaston Ramirez / Theo Walcott eller noe annet snacks.

Lenke til kommentar

Jamie Sanderson ‏@YoungGunsBlog

Nuri Sahin has turned down a move to Liverpool. Talks continued with Arsenal yesterday. Club hopeful it will go through soon.

 

Jamie Sanderson ‏@YoungGunsBlog

Sahin deal will be a season-long loan. Arsenal will have first option to buy if Madrid opt to sell. Club also want a natural DM.

 

John Cross ‏@johncrossmirror

#afc Sahin will be one year loan deal. Wenger long term admirer. Diff player to Song but quality. More on @MirrorFootball later

 

Personal touch worked for Sahin. Arsène Wenger personally called him. He speaks German. Liverpool left deal to MD Ian Ayre.

Lenke til kommentar

Spanske medier melder at Sahin har ryddet skapet sitt i Madrid, og er på vei til Liverpool. Det sies også at BR har snakket med Mourinho om Kaka, og vi skal være villige til å betale €18m (£14m) for han.

 

Tror de spanske mediene du har fulgt med på bommer litt. De fleste spanske medier mener at Sahin er nesten klar for Arsenal. BBC også melder at Sahin er nærmest klar for Arsenal..

 

bbc_tweet.jpg

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tror jo at vi klarer å hale i land Mkhitaryan etter mye om og men,

 

Håpløst med en tredjepart. Virker som Luis Alberto er nestemann inn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Gjerne en sentral midtbanespiller òg, det hadde gjort seg med en der som kan bidra med mer offensivt. Back er et must, mens kantspiller er ønsket. Litt vanskelig å si hva man ønsker seg på kantene, da BR bytter på å bruke rene kantspillere som V. Moses og Sterling, til å bruke Coutinho og Aspas/Henderson. En spiss er det vel ikke stort behov for, da vi bruker kun én spiss om den ene delen av SAS er skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...