Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var en overgangssaga over, og Siggurdson drar til Tottenham. Personlig synes jeg at det er helt greit, spesielt etter at jeg leste rykter om lønn på £70 000,- i uka. Så god er han ikke, og det er godt at klubben ikke gir altfor mye for en spiller som ikke har bevist så ekstremt mye. Det holdt med Henderson og Downing for min del...

 

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=33477&zone=1

Lenke til kommentar

Han var jo klar for Swansea, før BR kom til oss. Da ville han ikke til Swansea likevell. Fair enough det, at han ønsket å spille videre under BR, men som så ofte i dagens fotballverden så trenger man bare å kaste haugevis med penger etter en spiller før han endrer mening.(du kan umulig mene han er verdt den lønnen han får i tottenham). Synes ikke noe speiselt om det, men husk Liverpool highjack'a Gylfi fra Swansea først. Så greit nok spør du meg, ønsker han lykke til i tottenham.

 

Meget spent på hvem Liverpool kommer til å hente inn, Liverpool har sittet igjen med svarteper de siste sommervinduene(Downing, Poulsen, Cole, Konchesky osv) og jeg må innrømme at jeg er litt smånærvøs.

BR skal vist hente 3-4 spillere(hovedsaklig offensive spillere regner jeg med) og jeg hadde sett at de ble hentet før august.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Ikke bare det, men jeg mener også at jeg leste et sted at han er United-supporter. Da er det like greit å la ham gå, overbetalte spillere har vi nok av. Personlig synes jeg det hadde vært mer spennende med Gaston Ramirez som vi har blitt linket til, iom. at han er mer allsidig og et større talent. Egentlig er det bare å vente og se hva som skjer...

Lenke til kommentar

Da var en overgangssaga over, og Siggurdson drar til Tottenham. Personlig synes jeg at det er helt greit, spesielt etter at jeg leste rykter om lønn på £70 000,- i uka.

 

Vi tilbød vel rundt 25k mens tottenham doblet det til 50k. Synes ikke det er så utrolig mye med tanke på hva spillere for i lønn hos toppklubber i PL. Vi har jo f.eks carra og cole som tjener 90k ved å sitte på benken.

 

Har ikke sett sigurdsson spille noe særlig så jeg har vel ingen formening om hvor god han egentlig er, men synes det er merkelig om vi ikke klarer å tilby 50k i lønn dersom klubben mener at han er god nok til å forbedre laget.

Lenke til kommentar

Har Tottenham og Liverpool gått ut med hvor mye de gir i lønn, eller er dette bare spekulasjoner fra deres side på bakgrunn av "kilder" fra klubbene?

 

Det er det som blir oppgitt i diverse media, men man kan sikkert diskutere hvor riktig det er og hvor tallene kommer fra.

Lenke til kommentar

Det er rene spekulasjoner, jeg har lest at han får alt mellom £65 000,- i uken til £90 000,- i uken. Tipper at han får rundt £70 000,- av Tottenham, som egentlig er mye for en spiller som ikke har vist så mye. Han er ikke Christian Eriksen eller Thiago Alcântara, som etter min mening er mye større talenter i de samme posisjonene. Liverpool burde heller konsentere seg om å få tak i noen vinger med fart, og da liker jeg Gaston Ramirez, Affelay og Adam Johnson ryktene mye bedre.

Lenke til kommentar

Har sett han i aksjon for junior-/andrelaget en rekke ganger og jeg likte det jeg så. Han er en klassisk nr.9, best innenfor 16-meteren og klinisk de gangene han får muligheten. Han er verken særskilt rask eller teknisk, men klarer seg godt både mann-mot-mann og i løpsdueller grunnet gode bevegelser og eksepsjonell timing. I så måte så er han et godt kompliment til Suarez/Carroll som begge to har egenskaper som Borini mangler (har mindre av).

 

Personlig så tror jeg han kommer til å gjøre det meget godt sammen med Suarez, da den lille uruguayaneren kommer til å binde opp forsvaret og gi Borini plenty med rom til gjennomløp. Det som uansett taler mest for dette kjøpet er at han er en spiller som Rodgers elsket da han var i Swansea.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...