Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Gjerne en sentral midtbanespiller òg, det hadde gjort seg med en der som kan bidra med mer offensivt. Back er et must, mens kantspiller er ønsket. Litt vanskelig å si hva man ønsker seg på kantene, da BR bytter på å bruke rene kantspillere som V. Moses og Sterling, til å bruke Coutinho og Aspas/Henderson. En spiss er det vel ikke stort behov for, da vi bruker kun én spiss om den ene delen av SAS er skadet.

Jeg er ikke for å kjøpe en ren spiss, men gjerne en spiller som både kan spille som spiss og ut på kantene. Men spilleren må være god på både å score mål og komme seg forbi spillere.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riise må for all del bare bli der han er!

Honda og.

Offensiv midtbane, venstre back, og kanskje en spiss inn. Navn er eg mer usikker på.

Aspas vil Valencia ha, så bare selg han. Selg Borini til Italia. Agger kan Liverpool få litt cash for fortsatt, så bare selg han, til Juventus f.eks. Liverpool har nok midtstoppere.

Lenke til kommentar

Jeg anser Agger som den beste stopperen, med Sakho som forhåpentligvis blir bedre med årene. Dessuten er Agger på vei til å bli en klubblegende, en av veldig få svært lojale spillere. Hvor mange andre ville blitt hos Europaliga-lag mens de var etterspurt av - på den tiden - verdens beste lag, samt de engelske ligamestrene? Da han i tillegg tatoverte YNWA på knokene var han, i hvertfall for meg, en spiller jeg vil ha i klubben resten av hans karriere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med andre ord, ikke kjøp inn ubrukelige spillere :) .

Det er absolutt en god regel! Men jeg mener at spillere som skal veksle mellom to posisjoner sjeldent fungerer godt i begge posisjonene. Da er det bedre med en veldig god kantspiller, enn en god spiss som også kan fungere greit på kanten. Heldigvis lot BR Sturridge få bli på topp da Suarez kom tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...