Gå til innhold

Spillertråd - Cesc Fabregas


Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme hvor upålitelige kilder som har den historien, hjertet mitt hoppet over et slag når jeg så. Jeg hadde håpet vi var ferdig med dette nå. Faen Wenger, gir du etter nå henger du i et tynt snøre.

Følte det samme. Blir vel tidenes latterligste sum i forhold til spillerens kvalitet i tilfelle.

Lenke til kommentar

Virker som om drittsekkene har påvirket Cesc..

Les siste avsnittet, virker som om Cesc la inn en transferrequest til Barca, men Arsenal sa nei. Jeg kan ikke se noe annet som skulle få Cesc til å reagere slikt. Har også sett rapporter rundt omkring på nett om at Cesc kommer til å spør om transfer engang til når han kommer "hjem" til London.

 

Etter flere uker med ro i kroppen begynner jeg å bekymre meg igjen, Cesc virket ikke akkurat fornøyd i sitatet..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hater slike rykter...

 

Cesc Fabregas To Repeat Demand To Move To Barcelona In Meeting With Arsenal Manager Arsene Wenger Within Next 48 Hours - Report

 

Arsenal skipper Cesc Fabregas is set to repeat his demand of a move to Barcelona in showdown talks with manager Arsene Wenger within the next 48 hours, according to the London Evening Standard.

 

The 23-year old reportedly told the Frenchman earlier in the summer about his wish to return to his boyhood club. This was met with a firm negative response and a subsequent £29 million bid from the Catalan club was rejected.

 

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/29/2047450/cesc-fabregas-to-repeat-demand-to-move-to-barcelona-in

Lenke til kommentar

Samme Puyol har blitt sitert på at Barcelona må respektere at Fabregas har kontrakt med Arsenal, så man kan ikke helt vite hvem som mener hva.

 

Jeg har tro på at Arsenal beholder Fabregas. Barcelona har veldig lite penger, trenger han egentlig ikke så alt for mye og Fabregas virker fornøyd uansett hvor han ender opp. Velger heller å tro på det jeg selv ser Fabregas si på en pressekonferanse enn en journalist som dikter opp at han vil levere inn transfer-request.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

First things first, the Cesc stuff from yesterday was recycled. The quotes were apparently given to a magazine called DIR Emotion. DIR is a chain of gyms in Barcelona. Me and Mrs Blogs used to be members of one near c/Mallorca, if I remember correctly. I stole some towels from them as I felt I wasn't getting value for money. Having kept his counsel throughout the summer I do not believe Cesc decided to open up to a magazine run by a gym whose towels are threadbare and don't really dry you off properly.

 

Once again though these quotes have been lifted straight from the AS site, who collated them to make it look like new stuff, and belched far and wide across the internet without so much as a bit of fact checking.

 

As for the continual nonsense from Captain Caveman, well, I would sincerely like for him to punched repeatedly in the face .. by Goliath. Let's see Puyol eat meat then. The man really has no concept of respect for others, and that includes Cesc.

 

Arseblog :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Wenger: “We do not negotiate,” he said at Friday’s press conference. “If I want to buy your house and you don't want to sell, you don't negotiate with me, that's completely normal.

 

Wenger har skjønt at å ordlegge seg som om du skal forklare det til en fireåring er den eneste sjansen til å nå igjennom til spanjolene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...