Gå til innhold

Spillertråd - Cesc Fabregas


Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

At Barca gjorde alt for å få ham til klubben. De bød £29m, det er ikke det jeg vil kalle å gjøre alt. Det eneste de gjorde mye av var at de maste i media.

 

 

Sånt sett ja, tenkte ikke på det. Nå må det sies at det visstnok ble avvist to bud fra barca, og at vi ikke vet hva det siste budet var på. Men ja, rart han ikke blir fornærmet over at de gjorde alt, bortsett fra å faktisk å tilby den summen de tilsynelatende mener han skal være verdt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk kamp av Fabregas. Plukker pasning etter pasning etter hverandre, og løper og driver fram og tilbake på banen. Slik man liker å se han. Ingen tvil om at Cesc er proff og kommer til å gjøre alt for å sikre Arsenal troféer denne sesongen.

 

Han har 3 assist og burde nesten fått minst 2 til, helt rått. Vanskelig for Xavi og Iniesta å skulle toppe en sånn match.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Xavi har ikke like gode offensive ferdigheter som Fabregas. Egentlig mener jeg at Fabregas og Xavi har forskjellige roler. Xavi sin rolle er er å være en ballfordeler. Fabregas sin er både å være offensiv og være en ballfordeler.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ny heksejakt på en Arsenal spiller i engelsk media etter Eduardo nå.

Denne gangen er Cesc målet, selv om sålangt så finnes det ingen bevis på at han har gjort noe galt.

Goonblog analyserer og forklarer situasjonen bra.

 

Jeg synes rett og slett han fortjener det. Når han beskylder en dommer for korrupsjon skulle det bare mangle. Skulle gjerne sett hylekoret her inne dersom det var Rooney...

 

EDIT: Det gjelder altså situasjonen mot Everton som jeg synes var forkastelig. Leste artikkelen som daily mail hadde (tror det var dem) med en liste over diverse ting Cesc visstnok har gjort og den var helt latterlig.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Han har jo tydeligvis ikke sagt noe til dommeren, da jeg ikke tviler et sekund på at Mason hadde tatt det med i rapporten fortere enn faen, og om han sa noe så bryr det meg egentlig midt i ræva, akkurat som det gjør det når noen andre lags spillere klager på dommeren og kjefter fyren rett opp i trynet. Fuck off er nok en frase som blir slengt rundt av omtrent alle spillere i PL som kan engelsk, inkludert våre egne.

Lenke til kommentar

Han har jo tydeligvis ikke sagt noe til dommeren, da jeg ikke tviler et sekund på at Mason hadde tatt det med i rapporten fortere enn faen, og om han sa noe så bryr det meg egentlig midt i ræva, akkurat som det gjør det når noen andre lags spillere klager på dommeren og kjefter fyren rett opp i trynet. Fuck off er nok en frase som blir slengt rundt av omtrent alle spillere i PL som kan engelsk, inkludert våre egne.

 

Det er vel ganske bekreftet nå at han sa "How much did Everton pay you?" til Mason?

 

Mason var vel fornuftig nok til å skjønne at Fabregas sa det i frustrasjon

Lenke til kommentar

Hadde trodd at Mason rapporterte det ganske fort, med tanke på hvor uvanlig dette her vistnok skal være. Kvalmende and shit, i det minste ifølge Moyes. Så det virker jo som om Cesc er den eneste spilleren i hele verden som har gjort noe slikt.

 

(Uten hele Chelsea laget da) -

 

Vis Mason klarer å forstå noe sånt, da mannen virkelig ikke forstår fuck all basert på prestasjonen hans på tirsdag så burde Moyes også forstå det, ikke lage kvalme.

Husker jeg snakket med Roman om Moyes her om dagen, like før kampen. Han sa vel at han ikke likte fyren(?), er ganske enig med han nå. Mannen er jo mer bitter enn hele Tottenhambermen tilsammen.

Lenke til kommentar

Vi kan umulig ha sett samme kamp. Spesielt med tanke på at kampen jeg så ble spilt på tirsdag.

 

Oops :p Jeg har vært sengeliggende med feber hele uka så dagene flyter litt sammen for meg.

 

Du synes ikke Everton var best i første omgang + deler av andre? Midtbanen deres med Fellaini i spissen hadde jo full kontroll i nesten hele førsteomgang med unntak av et par halvsjanser. Det var ikke før Arshavin kom inn at Arsenal koblet grepet.

Lenke til kommentar

Everton hadde kun tre skudd i løpet av hele kampen. Av de var bare ett on target, og det gikk inn. Attpåtil stod Saha soleklart i offside. Vi hadde totalt elleve skudd, hvorav fem var on target. I tillegg hadde vi nærmere 60 % possession. Alt i alt var vi det klart beste laget, og fortjente tre poeng. Evertons midtbane kjempet hardt, men de var aldri farlig nærme mål.

Endret av Le Professeur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...