Gå til innhold

Spillertråd - Cesc Fabregas


Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On reports that Barcelona won't give up on Fabregas until the transfer window closes...

"Barcelona has given up for a long time. Who is Barca? You say to me 'Barca has not given up', what does that mean? Who is the person who says they do not give up? The newspapers? The newspapers do not make those decisions. I told you yesterday what will happen - Fabregas will stay here."

 

http://www.arsenal.com/news/emirates-cup/wenger-only-fabregas-can-clear-the-air-

 

Nå føler jeg meg helt sikker på at Cesc blir. Nydelig uttalelse av Wenger.

Lenke til kommentar

Kommentarene på Youtube:

 

He was remembering on how his grandfather used to take him to the games when he was young boy in Barcelona and then he immediately started crying.
He´s not crying for Barcelona, he´s crying 'cause he was remembering his grandad.

 

Og en kommentar fra siden du linker til:

 

Det står på Fabregas twitterside at han gråt for sin døde lagkamerat, som ble vist i filmen. Vet ikke hva kameraten heter, det er ikke nevnt på twitter, men han døde i en bilulykke 2 år før Fabregas dro til Arsenal.

 

Cesc kommer hjem fra ferien om to dager. Gleder meg til å se noen ordentlige, offisielle uttalelser.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Kommentarene på Youtube:

 

He was remembering on how his grandfather used to take him to the games when he was young boy in Barcelona and then he immediately started crying.
He´s not crying for Barcelona, he´s crying 'cause he was remembering his grandad.

 

Og en kommentar fra siden du linker til:

 

Det står på Fabregas twitterside at han gråt for sin døde lagkamerat, som ble vist i filmen. Vet ikke hva kameraten heter, det er ikke nevnt på twitter, men han døde i en bilulykke 2 år før Fabregas dro til Arsenal.

 

Cesc kommer hjem fra ferien om to dager. Gleder meg til å se noen ordentlige, offisielle uttalelser.

Ja det er det jeg vet/tror også, men media vil ha det til at det er for barca fittene (beklager språket), og det er det som irriterer meg GRENSELØST!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det er vel ikke rart at ryktene angående Fabregas skyter fart når han ennå ikke har sagt at han skal bli. Ingen av oss vet det. Til og med Wenger vet ikke. Alle venter på at han skal si det, og til om med Wenger gjør det også.

 

Fabregas, nå må du skynde deg...

Lenke til kommentar

Slapp av, Cesc har ingenting imot å bli i Arsenal. Husk at det ikke er lenge siden han scorte mot Barca med brukken fot. Hvis han blir, noe som ser svært sannsynlig ut for øyeblikket, kommer han til å gi alt.

Helt enig i det. Men saken er hvis han uttaler at han ønsker seg hjem før sesongen starter, blir det jo selvsagt stor misnøye rundt fans, da alle de tåpelige ryktene vi har lest hver dag viser seg å være sanne?

 

Fabregas er profesjonell, så jeg har aldri tvilt på prestasjonene. Jeg tviler heller mer på rammen dette bygger rundt situasjonen.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...