Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får vondt i hjertet når jeg tenker på denne Bebe. Når vi kunne ha brukt de pengene på å sikret oss Özil eller en annen habil midtbane spiller cry.gif

Vi kunne ikke skaffet Özil. Så fort Real viste sin interesse var det over. En habil midtbanespiller kunne vi kjøpt. Men jeg tviler på at det sto/står på blokka til SAF, selv om jeg synes det burde gjøre det.

Lenke til kommentar

Det der Ozil maset må det sluttes med her inne. Han valgte en annen klubb. Det er opp til spilleren til syvende og sist. Ikke United. Vi er ikke i en posisjon der United kan plukke spillere som de ønsker.

 

Desverre er det penga som råder.

Korrekt. Dårlig karrierevalg av Ozil hvis United var på banen, men det er ikke noe vi kan påvirke.

Lenke til kommentar

opp med humøret da. jeg leste den artikkelen om Bebe. Jeg tviler veldig på at han var for dårlig til å spille på reservelaget. Det er en typisk avis bullshit

 

La oss kose oss med de spillerene vi har og slutte å tenke på øzil. Vi kan ikke bare gi faen i økonomi og kjøpe alt som kan overtales med penger. Og jeg ville ikke ha byttet med Real, Chelsea og City for noe i verden

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

hvis det der var en skryte film, tror jeg ikke han er god nok for united.

alle målene der var svake skudd som jeg tviler på at noen pl keeper ville sluppet inn. De som keepern kanskje ikke hadde sjans på var "flakse skudd" som bare trillet inn....

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Det eneste Man Utd trenger en ''ny'' midtbanegeneral.

Scholes legger snart opp og Carrick eller Fletcher er ikke Generaler på midten. De kunne trengt en spiller av kvalitet i Lampard, Fabregas, Mascherano, Alonso, Pirlo, osv. Jeg sier ikke at Scholes er dårlig, og at Fletcher og Carrick aldri kan bli en General på midten. Men de trenger en spiller som Scholes, Lampard, Fabregas, osv. som ser flere trekk fremover, og bare med kroppspråket kan fortelle hva de vil resten av laget skal gjøre.

Hadde de satset mere på Anderson da de kjøpte han så kunne han vært fremtidens Scholes.

 

Hilsen Chelsea-supporter.

Lenke til kommentar

Det eneste Man Utd trenger en ''ny'' midtbanegeneral.

Scholes legger snart opp og Carrick eller Fletcher er ikke Generaler på midten. De kunne trengt en spiller av kvalitet i Lampard, Fabregas, Mascherano, Alonso, Pirlo, osv. Jeg sier ikke at Scholes er dårlig, og at Fletcher og Carrick aldri kan bli en General på midten. Men de trenger en spiller som Scholes, Lampard, Fabregas, osv. som ser flere trekk fremover, og bare med kroppspråket kan fortelle hva de vil resten av laget skal gjøre.

Hadde de satset mere på Anderson da de kjøpte han så kunne han vært fremtidens Scholes.

 

Hilsen Chelsea-supporter.

Fletcher er i aller høyeste grad en general (med stor G om du vil) på midten. Å nevne f.eks. Macherano som en spiller for Carrick, og særlig Fletcher, å strekke seg opp mot er topp 1 flåsete ting jeg har lest i dag. Hva "jeg sier ikke at Scholes er dårlig" skal bety er også heller uvisst for meg. Du sammenligner spillertyper på tvers, på en måte som ikke rettferdiggjør noe som helst. Anderson har vært plaget med skader, det har ikke stått på satsningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...