Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ireland har vel fortsatt en City-tatovering på ryggen, så Man Utd-supportere har vel samme grunn til å hate han hvis man gjorde det før. Forøvrig ikke noe galt av Ireland å joine Man City som 15-åring, ikke noen særlig grunn til å hate han for det.

 

Han er uansett en underholdne spiller og det blir spennende å se hva han kan utrette i Villa.

Lenke til kommentar

Det er jævli stor forskjell på å bruke 1.5 milliarder å kanskje usle £50mill ++ på kanskje en spiller, Sneijder, Øzil, Di maria, Ballotteli, Dzeko, Alexis Sanches.

Det er forskjell på å kjøpe nesten et nytt lag, istede for kanskje 1 stjernespiller.

Nei, jeg forventer ikke at vi blir blandt di fire store denne sesongen, håper inderlig jeg tar feil, ja jeg er pessimist, men who cares

Lenke til kommentar

"Lommerusk" blir en relativt stor sum til slutt. Du har hele veien påstått at vi ikke har hatt penger å bruke, men allikevel har vi brukt en rimelig stor sum siden vi solgte Ronaldo.

 

Dessuten ser jeg ikke helt poenget med å komme på diskusjon.no hvis du ikke ønsker å diskutere rundt temaene.

Lenke til kommentar

Nå må du legge til at vi i "teorien" skulle ha brukt masse penger fra det årlige budsjett (jamfør inntekter) UTENOM Ronaldo pengene. Så at vi ikke har brukt opp disse engang er egentlig svært provoserende mht snylterne Glazer. De bruker jo ikke ei krone på United, men håver inn. Med Ronaldo-pengene skulle vi kunne brukt City-penger en sommer uten at det ville få betydning økonomisk, men det kan vi altså ikke gjøre (kan jo, men ikke uten en viss risiko for eierene) grunnet PIK-lånnet og dens renter som ikke engang er myntet på klubben. Sier jo ikke så rent lite.

 

United er den klubben som tjener overlegent mest i PL, derfor burde vi også ha vært den av klubbene som brukte mest (sett bortifra doperne).

 

Men jeg tror de fleste av oss er glade for at det ikke splashes cæsh i øst og vest bare for å kjøpe, slik RM og Shitty driver med.

 

Over til noe annet.

 

@BenHibbs @stevebartram1 @nickcoppack We understand that Manchester United have been in touch TODAY with FC Porto about Raul Meireles

 

Dette er en spiller jeg har sansen for og en jeg tror kunne gjort det godt i United. Fyren minner meg veldig om en ung Scholes, en smart box to box spiller.

Lenke til kommentar

Ingen som dømmer noen her Limbeck. Vi skriver hva vi håper og ikke håper.

 

Vi linkes til Meireles for de som ikke har fått med seg det. Ben Hibbs som kommer med nyheten og han er den journalisten med best inside vdr United imo.

 

porto2.thumbnail.jpg

 

Kompis med Giggs, så ikke noe problem med å "gelle" han inn i troppen.

Lenke til kommentar

Meireles ryktet har jeg hørt om, men aner ikke hvor nært det er. Ben Hibbs vet mye ja, det er det liten tvil om. Det hadde jo faktisk vært en god signering for oss, men for min del hopper jeg ikke i taket av tanken enda. Har sansen for Raul, og han var strålende i VM, men det er noe jeg ikke klarer å sette fingeren på. Litt gammel er han og. Lenge igjen av kontrakten med Porto? Er redd han kommer til å koste flesk og.

 

Dette blir hipp som happ for meg. Kommer ikke til å juble eller grine over dette uansett utfall tror jeg. Alikevel ingen tvil om at han virkelig kan storspille for oss.

Lenke til kommentar

"Lommerusk" blir en relativt stor sum til slutt. Du har hele veien påstått at vi ikke har hatt penger å bruke, men allikevel har vi brukt en rimelig stor sum siden vi solgte Ronaldo.

 

Dessuten ser jeg ikke helt poenget med å komme på diskusjon.no hvis du ikke ønsker å diskutere rundt temaene.

å du fortsetter i samme spor som før, med hakke ned på meg. det er heller ingen som ber deg svare på mine innlegg.

Lenke til kommentar

"Lommerusk" blir en relativt stor sum til slutt. Du har hele veien påstått at vi ikke har hatt penger å bruke, men allikevel har vi brukt en rimelig stor sum siden vi solgte Ronaldo.

 

Dessuten ser jeg ikke helt poenget med å komme på diskusjon.no hvis du ikke ønsker å diskutere rundt temaene.

å du fortsetter i samme spor som før, med hakke ned på meg. det er heller ingen som ber deg svare på mine innlegg.

Hvorfor poster du her vis du ikke vil ha svar?

Lenke til kommentar

Du er vel ikke en smule hårsår nå?

 

Jeg er interessert i å diskutere. Du har tidligere kommet med påstander om at vi overhodet ikke har hatt noen penger å bruke, likevel peker jeg på at vi har brukt en betydelig sum på overgangsmarkedet.

 

Jeg ønsker på ingen måte å angripe deg som person. Jeg er interessert i diskusjon. Beklager hvis det ikke har fremstått slik tidligere eller nå. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Lommerusk" blir en relativt stor sum til slutt. Du har hele veien påstått at vi ikke har hatt penger å bruke, men allikevel har vi brukt en rimelig stor sum siden vi solgte Ronaldo.

 

Dessuten ser jeg ikke helt poenget med å komme på diskusjon.no hvis du ikke ønsker å diskutere rundt temaene.

å du fortsetter i samme spor som før, med hakke ned på meg. det er heller ingen som ber deg svare på mine innlegg.

Hvorfor poster du her vis du ikke vil ha svar?

var ikke det jeg sa

 

Du er vel ikke en smule hårsår nå?

 

Jeg er interessert i å diskutere. Du har tidligere kommet med påstander om at vi overhodet ikke har hatt noen penger å bruke, likevel peker jeg på at vi har brukt en betydelig sum på overgangsmarkedet.

 

Jeg ønsker på ingen måte å angripe deg som person. Jeg er interessert i diskusjon. Beklager hvis det ikke har fremstått slik tidligere eller nå. :)

kan vi snart legge denne krangelen dø? å heller konsentrere oss om hva tema gjelder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...