Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt meir enn berre to lange bein på han her då. Ser faktisk ut som at han kanskje har ein muskel eller to gøymt rundt omkring på kroppen, til forskjell frå PC. Det spørs jo då om han berre ender som ein normalt høg spelar når han er ferdig utvokst, eller om han faktisk vil ha litt ekstra i forhold til andre som bekler same rolla som han spelar i. Om han har ein sterk naturleg fysikk i tillegg til størrelsen på si side, så kan det bli spanande å sjå om han også klarar å henge med teknisk framover.

 

Det hadde ikkje gjort meg noko med ein ving med skikkelig fysikk. Vi har og har hatt enkelte fyrstikkmenn utpå vingane som omtrent ikkje kan spele i motvind.

Lenke til kommentar

Hvor mange gode fotballspillere i historien har vi sett med en slik kroppsprofil? Jeg kommer ikke på noen og nei, jeg regner ikke P.Crouch for United klasse.

 

Meget kritisk.

 

Edit: For å spesifiere.. Jeg mener naturligvis i offensive roller. Hadde han vært midstopper hadde jeg nok neppe reagert nevneverdig på fysikken hans.

Endret av Goldwing MacLeach
Lenke til kommentar

Det er kanskje ikkje eit godt teikn at han fysisk kan minne litt om Bebe. :ph34r:

 

Om han vil lykkast er jo uansett for tidleg å seie noko om. Først må han kome seg til Manchester og deretter vil han spele ei stund med akademilaget før ein ser om han kan vere klar for innhopp på reserve. Eg likar sånn sett bedre at vi tar sjanse på ein sånn spelar, enn at vi brukar ein god del cash på tidlegare nemnte Bebe

Endret av archanios
Lenke til kommentar

SAF:Jeg har en våt drøm :thumbup: ! Jeg vil se VdV slå den avgjørende stikkeren i CL-finalen hvor Rooney scorer vinnermålet 2-1 mot Barcelona. Vær så snill å la dette gå i oppfyllelse.

 

forresten så var speiderne på ny Aafk-kamp, noe som kanskje gjør ett kjøp mulig. og da tror jeg de kommer til å se det an hvordan Lindegaard gjør det i LC/reservelaget/treningskamper, før man halvveis i sesongen bestemmer seg for om han skal lånes ut, eller ikke. Kan og tenkes at han da lånes ut med en gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...