Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

 

Har vært en del rykter om Sancho i det siste. Håper vi signerer han. Sexy angrepsrekke dette! Har også En Lukaku og en Lingard som kan trå til

 

Martial - Rashford - Sancho

 

Våt drøm. Kan bli en drøy rekke det der om noen år med Pogba som dirigent bak dem. Også er han engelsk. Også er han et City-"produkt". Kan ikke bli vakrere enn som så, bare å punge ut!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Franske L'Equipe, som normalt er en veldig troverdig kilde, melder at Varane vurderer fremtiden sin i Real Madrid og at han vurderer nye utfordringer et annet sted. Ble speidet av Ferguson da han var i Lens, men dessverre glapp han for oss til Real Madrid i 2011, og siden han dro dit har han vunnet absolutt alt, som to La Liga, CL fire ganger og VM.

 

Verdens beste midtstopper de siste årene etter min mening (liten dupp nå etter VM). Han har et veldig godt forhold til Zidane, som dessverre kan overtale han til å bli i Madrid. Hvis ikke mener jeg dette er en spiller United må gjøre alt for å få tak i hvis han vil bytte klubb.

 

Så kan så klart disse ryktene bare ende opp i en ny og saftig kontrakt med Real Madrid.

Lenke til kommentar

Herrera går ingen steder nei. Han vil sikkert ha bedre betingelser i ny kontrakt, som muligens er vanskelig siden han blir 30 år i august. United kjører som regel en ettårskontrakt med mulighet for forlengelse i kontraktene til spillere over 30 år. Han tjener "bare" 75.000 pund i uka nå, som er blant de lavest lønnede på førstelaget.

 

Angående Jadon Sancho: ja takk. Har fått se han litt mer nå i landslagspausen og han er virkelig en spiller jeg ikke tror kan slå feil ut. Sender aldri en dårlig avgjørende pasning, og de er det mange av. Nærmer seg Mbappe-nivå på enkelte ting også, vanvittig fart og dribleferdigheter. Samvittighetsfull i presset. Kanskje som en bedre versjon av Ousmane Dembele.

Det er bare Messi som har like mange assists som Sancho i Europas fem største ligaer, og han er den 18-åringen som har scoret flest mål i Bundesliga noensinne. Blir nok ikke lett å få tak i han nå som Dortmund har solgt Pulisic, og han blir dyr, men løp og kjøp sier nå jeg.

 

Han og Varane er mine to ønskedrømmer for sommerens vindu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...