Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Og året før endte Tottenham opp på 86 poeng. I 2016 endte Chelsea opp på 50 poeng å vant PL året etterpå. Med andre ord så trenger ikke forrige sesong betyr noe som helst

Eller sesongen Liverpool kom på andre med 84 poeng og deretter 6 neste sesong. Leicester var vel på 14 plass med 41 poeng året før de vant PL. Som du sier, forrige sesong trenger ikke bety noe som helst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ganske enig, han var ikke så god i VM, men i oppkjøringskampene jeg så var han helt vill og herjet med motstanderne. Hadde trodd han skulle spille mer i VM på bakgrunn av det, men Frankrike hadde sjelden behov for spillertypen han er i mesterskapet. 

 

Men det avhenger nok av om Martial forsvinner, slik jeg ser det. Det begredelige greiene Martial har vist det siste halvåret og i forrige treningskamp forsvarer å selge han, det ser ikke ut som han har noe vilje til å prøve. 

 

Skulle heller likt å se Gareth Bale i United-drakt, men kanskje veldig usannsynlig nå som Zidane og Ronaldo har forsvunnet fra Real Madrid. 

Lenke til kommentar

Spillere blir generelt ekstra dyr i vm-sommere (James, Diouf osv) så prislappen kommer man ikke unna desverre. Mente jeg leste om united-intresse for Mcguire før VM også,men til mindre pris selvsagt.

 

 

Det som er litt gøy er jo at United åpner pl-sesongen på en fredag mot akkurat Leicester. ?

Lenke til kommentar

Til tross for at jeg helst ser oss kjøpe unge spillere, ville jeg valgt Alderweireld og Willian av disse. Problemet er jo at Spurs og Chelsea krever noen latterlige summer for disse to. Gjør forsåvidt Leicester med Maguire også. Tror vi ender opp med sistnevnte som eneste kjøp.

Lenke til kommentar

Chelsea og Spurs er vel de verste klubbene man kan kjøpe fra, ja. Og nå som vi mangler omtrent hele elleveren kommer prisene til å skrus opp ytterligere. Darmian vil bort og bør selges, men han får vi nok ikke så mye for. 

 

Jeg digger Maguire, men er litt usikker på om han er det vi trenger. Pasningsfoten til Alderweireld frister mye. Willian er jeg også fan av, men han begynner å dra på årene. Vi har kjøpt en del unge spillere, men det er også en del av de vi har hatt lenge som begynner å bli eldre nå.

Lenke til kommentar

Rojo til Everton er blusset opp igjen for alvor. Ryktes om 30 millioner pund, og at de vil bruke han som stopper. Ganske sikker på at dette skjer, og det vil nok være starten på en liten kjede overganger med f.eks. Alderweireld til oss.

 

Instastoryen til Everton:

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...