Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vidic har sagt hundrevis av ganger at han vil bli i United og trives her. Han har kontrakt med oss frem til 2012 og hvis Real i det hele tatt skal ha sjanse til å kjøpe han i sommer må de nok ut med omlag £40M. Noe annet ville være å skyte oss selv i foten. Jeg føler meg imidlertid ganske sikker på at Vidic blir, og godt er det.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Vidic har sagt hundrevis av ganger at han vil bli i United og trives her. Han har kontrakt med oss frem til 2012 og hvis Real i det hele tatt skal ha sjanse til å kjøpe han i sommer må de nok ut med omlag £40M. Noe annet ville være å skyte oss selv i foten. Jeg føler meg imidlertid ganske sikker på at Vidic blir, og godt er det.

er ganske enig med deg der, men det skulle ikke forundre meg om Real klarer å hoste opp den summen heller.

Lenke til kommentar

Syntes det er leit å følge transferclockwatch under overgangsvinduene, når det aldri er annet enn tomme rykter eller salg for Uniteds vedkommende. I sommer ble jeg regelrett deprimert, spesielt etter kjøpet av Owen og Diouf.

 

Elsker SAF, som er tidenes største manager osv, men jeg liker ikke kjøpspolitikken hans - og det har jeg aldri gjort. Han har en bedre treffprosent enn de fleste og har fostret frem flere stjerner enn noen annen, men jeg har siden barnsben ønsket flere tekniske individualister til klubben. Det er litt for mange gråkladder kontra kreative spillere pdd

 

Blir ytterst skuffet over manageren om vi ikke kjøper noe offensivt allerede nå i Januar. Pengene og klubbstatusen (tiltrekker spillere) er der.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Jeg vil ha en teknisk spiller i januar, men har innsett at vi kan henge med till the bitter end uten en også. Det hadde dog gjort meg ingenting om vi fikk Di Maria eller en annen kantspiller som kunne utfordre på kant. Sånn ellers ønsker jeg å se mer av Obertan også, Tosic også for den saks skyld, flott når han har spilt for Serbia. Livet er supert uansett, 2010 bitches!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hva legger du i stjernespiller points? Topp 5 i verden? Vi kjøpte rooney for en anseelig pengemengde for ikke altfor lenge siden, vi kjøpte rio ferdinand fra leeds for en rekordtransfersum i 2002. Vi kjøpte ruud van nistelrooy i 2001 også..

 

Alle disse var stjernespillere ved kjøp i min bok.

 

Og tenk på det, 5 siste årene har vært storsuksess, selv om vi ikke har handlet "stjernespillere" eller noe slikt. Rått!

Lenke til kommentar
Hva legger du i stjernespiller points? Topp 5 i verden? Vi kjøpte rooney for en anseelig pengemengde for ikke altfor lenge siden, vi kjøpte rio ferdinand fra leeds for en rekordtransfersum i 2002. Vi kjøpte ruud van nistelrooy i 2001 også..

van Nistelrooy og Rio er nesten 10 år siden slik jeg sier. Vi har ikke kjøpt noen stjerner siden det. Rooney var ikke en stjerne.

Lenke til kommentar

Tullete kommentar, man har da lov til å ønske store kjøp uten å måtte være Real Madrid eller Chelsea-supporter, særlig når man vet at klubben har penger nok til det. Premier League har dessuten forandret seg, og det går an å gå i + selv med et kjøp, når det er sagt ser jeg på Rooney som et stjernekjøp, dog trodde jeg utviklingen hans skulle være mye større enn den er nå, forhåpentligvis viser han seg mer frem denne sesongen, scoringsraten er iallefall betraktelig bedre.

Lenke til kommentar

Altså, Rooney har jo utviklet seg veldig mye i mine øyner. Han har blitt mer voksen, noe man kan se på spillestilen (og håret, forsåvidt). Føler pasningene er mer geniale nå enn de var før. Missforstå meg rett, han var jævlig god før også, men føler likevel han har tatt et steg videre. Skuddet og fysikken har alltid vært der, men føler spillerforståelsen hans har blitt mye bedre denne sesongen. Han er en spiller et hvert lag skulle ønske å ha med på laget sitt. Snakk om å blø for drakta. Fantastisk spiller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...