Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens rykte: * Asiatiske forretningsmenn er villige til å kjøpe Manchester United fra amerikaneren Malcolm Glazer. Gruppen av oppkjøpere skal ha lagt et bud på 13 milliarder kroner for å ta over klubben.

 

Velkommen etter.Postet denne halv 3 inatt på Redcafe :tease:

Og 1 milliard pund er vel 9,4 milliarder kroner...

Lenke til kommentar
for guds skyld ikke kjøp ben arfa. kostet meg 300 mill på FM og ble solgt sesongen etterpå for 142 mill og endte på reservelaget til barca :p

Jeg fikk han gratis fordi han ikke fikk ny kontrakt med Marseille og nå storspiller han på et lag som ligger på 2. plass i PL. :)

 

Ser folk maser om at vi skal satse ungt, men vi har jo allerede tre svært gode og ikke minst unge talenter på spissplass i Macheda, Welbeck og King. Det er jo begrenset hvor mange talenter vi klarer å utvikle. Sier ikke at vi ikke skal kjøpe ungt, men jeg syns ikke det behøver å være et krav.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
for guds skyld ikke kjøp ben arfa. kostet meg 300 mill på FM og ble solgt sesongen etterpå for 142 mill og endte på reservelaget til barca :p

Jeg fikk han gratis fordi han ikke fikk ny kontrakt med Marseille og nå storspiller han på et lag som ligger på 2. plass i PL. :)

 

Ser folk maser om at vi skal satse ungt, men vi har jo allerede tre svært gode og ikke minst unge talenter på spissplass i Macheda, Welbeck og King. Det er jo begrenset hvor mange talenter vi klarer å utvikle. Sier ikke at vi ikke skal kjøpe ungt, men jeg syns ikke det behøver å være et krav.

Alt er relativt. Dzeko f.eks. er ganske ung, men er blitt så god at han ikke lengre kan anses som et talent, men som en god spiller som også er ung. Hvis vi skal kjøpe en spiss er han mitt førstevalg. Ribery er drømmespilleren på venstrekanten, men han blir nok så dyr at Ferguson dropper han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...