Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg liker den jobben Ronaldo gjør ja :)

 

Det har ikke vert unaturlig å bruke masse penger, men jeg vet ikke om det hadde vert riktig å gjøre det. Alle var så begeistret over Berbatov også og vi brukte jævla mye penger på han. Han har gitt oss en ny dimensjon i angrepet, men mange vil si at han ikke var verdt det. Jeg tror det samme veldig fort kan skje om Villa og Silva kommer.

 

Jeg tror vi har mye mere igjen for pengene om vi henter talenter og bygger dem opp i klubben. Jeg tror også at Fergie er mye bedre til det enn han er i å hente stjerner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi hadde sjansen tidligere i år når Real Madrid solgte Robben unna, men da tok vi den ikke.

Og ikke minst Sneijder. Både han og Robben fikk dra veldig billig. Vi burde kjøpt en av de. Kanskje begge. Sneijder kunne tilført oss mye kreativitet sentralt. Robben blir mye skadet, men til den prisen er det verdt risken mtp. hva han tilfører når han ikke er skadet.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Hvorfor bare kjøpe talenter? Det vi trenger er noen som kan gå rett inn på laget.

 

Men selvfølgelig skal ikke Ferguson handle i januar heller. Han skal bevise for alle at Manutd ikke er avhengig av Cristiano Ronaldo. Han skal sløse vekk ett seriegull og en champions league finale, bare fordi han er så jevlig sta.

Noe som gjør at vi kommer til å havne enda lengre bakpå neste sesong, når city og chelsea har kjøpt alt som kan gå og krype, og arsenal og liverpool har snappet opp alle talentene. Da kan vi sitte igjen med Mame Biram Diouf og Wellbeck som er mer enn god nok for førstelaget, trengs ikke noen nye spillere inn i stallen. Her skal det ikke brukes en eneste krone!.

 

Visst dette blir tilfelle, Ønsker jeg Ferguson lykke til som pensjonist.

Lenke til kommentar
Vi er to poeng bak Chelsea. Vi har hatt enorme skader. Sir Alex har bevist at vi kan holde tritt uansett. Men at vi må handle er jeg enig i, men å handle i januar er risikofylt. I tillegg er det få gode som da kan spille CL for oss.

 

Jeg stoler som alltid på Sir Alex uansett hva.

 

Vi er 5 poeng bak, 1 kamp mindre spillt. Kan vi tape 3-0 mot fullham, kan vi tape 1-0 mot Wigan...

 

Jeg håper han vet hva han driver med, å holde tritt med chelsea er ikke godt nok når vi har 800 millioner ++ på bok.

Lenke til kommentar
Hvorfor bare kjøpe talenter? Det vi trenger er noen som kan gå rett inn på laget.

 

Men selvfølgelig skal ikke Ferguson handle i januar heller. Han skal bevise for alle at Manutd ikke er avhengig av Cristiano Ronaldo. Han skal sløse vekk ett seriegull og en champions league finale, bare fordi han er så jevlig sta.

Noe som gjør at vi kommer til å havne enda lengre bakpå neste sesong, når city og chelsea har kjøpt alt som kan gå og krype, og arsenal og liverpool har snappet opp alle talentene. Da kan vi sitte igjen med Mame Biram Diouf og Wellbeck som er mer enn god nok for førstelaget, trengs ikke noen nye spillere inn i stallen. Her skal det ikke brukes en eneste krone!.

 

Visst dette blir tilfelle, Ønsker jeg Ferguson lykke til som pensjonist.

Du formulerer deg på en flåsete måte og banner i kirka når du ønsker SAF lykke til som pensjonist. Ellers er jeg enig i mye av det du skriver, dessverre.

 

Her må det noe etablert inn asap og da mener jeg ikke Owen klasse. Det er ingen grunn til å leke fattigkassa.no når pengene er der...

 

Luka Modric og Lennon ?

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Lennon har i år hatt en flott sesong, endelig har de endeløse dribleraidene hans nedover kanten og når han trekker inn ført til målgivende og mål, og bruke begge føtter kan han også, men han er ikke den første jeg vil se inn dørene på Old Trafford. Modric hadde på mange måter vært helt perfekt, han er teknisk, har et godt blikk og ferdighetene til å finne den avgjørende pasningen eller skape noe alene. Det som gjør han enda mer attraktiv er at han kan spille CL, ellers er Milos Krasic spennende. Gledet meg til Ljajic i januar, men han ble det jo ikke noe av, så akkurat nå er jeg litt nedfor.

 

Jeg er dessuten veldig, veldig, veldig misunnelig på Barcelona som har vidunderbarnet Bojan:

Se filmen hos Youtube

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...