Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke direkte feil sagt, men til de pengene som man må ut med for denne spilleren så synest eg det gjelder.

 

Satt på spissen selvsagt, men eg mener at skal United bruke så mye peng så må det være bankers. Og det føler eg ikke det er med en spiller som ikke henger med i LaLiga. Hvordan blir det da i den vesentligt mye tøffere og raskere PL?

Lenke til kommentar
Ikke direkte feil sagt, men til de pengene som man må ut med for denne spilleren så synest eg det gjelder.

 

Satt på spissen selvsagt, men eg mener at skal United bruke så mye peng så må det være bankers. Og det føler eg ikke det er med en spiller som ikke henger med i LaLiga. Hvordan blir det da i den vesentligt mye tøffere og raskere PL?

 

Joda,men så er det store forskjeller på hvilket grunnlag som blir lagt fram i forhold til i Man Utd kontra Real Madrid.Han har jo ikke fått så mange sjanser som forventet i Real,mens i Man Utd ville han hatt helt andre vilkår for å lykkes.

Er jo en grunn for at enkelte spillere ikke greier å prestere i enkelte klubber men blomstrer i andre.Til eksempel Michael Owen.Hvorfor spilte han bra i Liverpool men ikke i Newcastle?Det er jo samme liga.

Lenke til kommentar
Er jo en grunn for at enkelte spillere ikke greier å prestere i enkelte klubber men blomstrer i andre.Til eksempel Michael Owen.Hvorfor spilte han bra i Liverpool men ikke i Newcastle?Det er jo samme liga.

Doh ... Owen gjorde det bra i Newcastle i forhold til hvilket lag han spilte på. Har ikke så veldig annet goals per match snitt enn i Pool.

 

edit: Veldig glad for at de Campbell-ryktene er feid av banen. Har null til overs for den spilleren. Hva faen var vitsen uansett. Vi er oppe i en situasjon som skjer en gang hvert 50. år og foreløpig gjør Carrick og Fletcher det mer enn bra nok.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Er jo en grunn for at enkelte spillere ikke greier å prestere i enkelte klubber men blomstrer i andre.Til eksempel Michael Owen.Hvorfor spilte han bra i Liverpool men ikke i Newcastle?Det er jo samme liga.

Doh ... Owen gjorde det bra i Newcastle i forhold til hvilket lag han spilte på. Har ikke så veldig annet goals per match snitt enn i Pool.

 

 

Joda,nå brukte jeg bare Owen som eksempel i debatten om Benzema kan lykkes i MUFC eller ei,hvor jeg poengterte at en spiller som lykkes i en klubb kan floppe i en annen og vice versa(no shit sherlock..hehe)..Jeg tror Benzema kunne gjort det bedre i Man Utd.Begrunner det med at jeg tror unge spillere blir bedre ivaretatt.

 

Men det får vi nok aldri vite.Var vel ikke akkurat sjakktrekk å kysse Real-emblemet før du hadde spilt en kamp for klubben.

Lenke til kommentar

Ja seff,ifra en normal fotballfans ståsted så har han ikke floppet,men fra Real Madrids ståsted så har han kanskje floppet.Tviler på at det er noe i ryktene om at han er uønsket,men det ville vel vært erketypisk Real å gjøre et slikt stunt.

 

Det har jo versert rykter om at han er ganske vrang i Bernabeus korridorer fra allerede første måneden.

 

Samt,jeg tror di er mer tålmodige med navn som Zidane og Cristiano Ronaldo,enn en "liten spiller" som Benzema.

 

Alt dette blir jo bare synsing,selvfølgelig..Men hey,er jo det som er så gøy med ryktebørser :new_woot:

Lenke til kommentar
Trodde ikke jeg måtte forklare dette, men jeg klarer ikke se hvorfor denne 350-Millioners mannen kanskje har mindre tolmodighet hos styret i Madrid...

 

Nei,men det sier vel seg selv når du argumenterer mot en selvfølgelighet!

Hvis en klubb kjøper inn en spiller som er verdens beste,tror du ikke han har mer tålmodighet i styret i Real,eller alle andre klubber,enn en som ikke er det?

 

I tillegg skrev jeg:

Alt dette blir jo bare synsing,selvfølgelig
Lenke til kommentar
Nei,men det sier vel seg selv når du argumenterer mot en selvfølgelighet!

Hvis en klubb kjøper inn en spiller som er verdens beste,tror du ikke han har mer tålmodighet i styret i Real,eller alle andre klubber,enn en som ikke er det?

Jo, men det er så minimalt, med all den kritikken du har kommet på Benzema. Benzema ble ikke hentet for å leve i total skygge iforhold til Ronaldo eller Kaka.

Lenke til kommentar
Jo, men det er så minimalt, med all den kritikken du har kommet på Benzema. Benzema ble ikke hentet for å leve i total skygge iforhold til Ronaldo eller Kaka.

 

Er du full?Jeg har ikke skrevet ett eneste negativt ord om Benzema,jeg linket til et rykte om at han kanskje var aktuell for MUFC,og at jeg tror han ville lykkes bedre i Man Utd.Jeg har ikke skrevet noe sted at han var dårlig.Det jeg skrev var at han kanskje var dårlig fra Real Madrids ståsted,igjen synsing!

 

Og hvilken betydning ville det hatt hvis jeg hadde kritisert han,i henhold til hva vi opprinnelig "diskuterte"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...