Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Times har snakket med en av dem som representerer Vidic, Paolo Fabbri. Fabbri mener at det ikke er noe større splittelse mellom Vidic og Ferguson og at han ikke vil forlate klubben dersom ikke klubben bestemt ønsker å selge ham.

Og da lurer jeg på hvordan de greier å lage oppkok på denne saken, om det ferguson mener er at han frykter at vidic vil vekk og bruker juks osv...

 

Det henger ikke på greip, og da kaller jeg det bullshit :).

Lenke til kommentar

Det var en for en tid tilbake som nevnte Dempsey som en fin gutt som man kunne tenkt seg hos oss. Jeg har studert han ei stund nå og jeg må si meg enig. Jeg tror Dempsey hadde gjort det veldig bra

 

Og ja. Jeg skjønner at det er litt enkelt å si nå rett etter et pent mål

 

Hvor mye tror dere amerikaneren vil koste? Hvilken kontrakt har han med Fulham ?

Lenke til kommentar
Ny keeper

Ny mitbanespiller, sentral

Ny midtbanespiller venstre

Ny spiss

 

Minimum

 

Keeper: Han derre froskespiseren i Lyon

Sentral midtbane: Wesley Sneijder. vd Vaart

Venstre ving: Vanskelig, men Di Maria hadde vert spennende.

Ny spiss: Agbonlahor, Jermain Defoe

 

Hadde vert litt morro om noen kunne satt priser på de spillerene. Hva hadde vi måttet ut med for noe sånt. håper det ikke blir altfor mye.

 

Jeg er klar over at det er litt "ikke meg" med så få briter så jeg får si 50 ave fergie før jeg legger meg

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Er redd får at det kanskje ligger noe i desse Real ryktene, den sagaen om Ronaldo varte jo en stund og. Og når ryktene gikk rundt om Becks og Ruud, så ble det jo sanne til slutt. Må si jeg er møkkal lei av den stygge klubben der. Håper Nani,Berbatov,Foster og Gibson forsvinner nå til sommeren. Og vi forsterker laget med litt bedre spilllere.

Lenke til kommentar
Er redd får at det kanskje ligger noe i desse Real ryktene, den sagaen om Ronaldo varte jo en stund og. Og når ryktene gikk rundt om Becks og Ruud, så ble det jo sanne til slutt. Må si jeg er møkkal lei av den stygge klubben der. Håper Nani,Berbatov,Foster og Gibson forsvinner nå til sommeren. Og vi forsterker laget med litt bedre spilllere.

 

Enig med deg, det startet vel omtrent på samme måte med Ron, å endte opp med at Verdens beste fotballspiller ble solgt, som det nå har blusset bra opp med Vidic, Om SAF hadde kommet på en pressekonferanse å avkreftet rykter om ditt å datt har jeg erfart at er null verd.

Jeg hadde håpet disse spillerne ble solgt nå i Januar. selv om det er ganske så usannsynlig, at Nani forsvinner er jeg overbevist om

Lenke til kommentar
Er redd får at det kanskje ligger noe i desse Real ryktene, den sagaen om Ronaldo varte jo en stund og. Og når ryktene gikk rundt om Becks og Ruud, så ble det jo sanne til slutt. Må si jeg er møkkal lei av den stygge klubben der. Håper Nani,Berbatov,Foster og Gibson forsvinner nå til sommeren. Og vi forsterker laget med litt bedre spilllere.

 

Enig med deg, det startet vel omtrent på samme måte med Ron, å endte opp med at Verdens beste fotballspiller ble solgt, som det nå har blusset bra opp med Vidic, Om SAF hadde kommet på en pressekonferanse å avkreftet rykter om ditt å datt har jeg erfart at er null verd.

Jeg hadde håpet disse spillerne ble solgt nå i Januar. selv om det er ganske så usannsynlig, at Nani forsvinner er jeg overbevist om

Ronaldo avkreftet det aldri 100%, å sa hele tiden at han ville spille i Real en gang. Vidic avkrefter det helt og holdent. Uten noe som helst tvil. T.o.m agenten sier det samme.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Er redd får at det kanskje ligger noe i desse Real ryktene, den sagaen om Ronaldo varte jo en stund og. Og når ryktene gikk rundt om Becks og Ruud, så ble det jo sanne til slutt. Må si jeg er møkkal lei av den stygge klubben der. Håper Nani,Berbatov,Foster og Gibson forsvinner nå til sommeren. Og vi forsterker laget med litt bedre spilllere.

 

Enig med deg, det startet vel omtrent på samme måte med Ron, å endte opp med at Verdens beste fotballspiller ble solgt, som det nå har blusset bra opp med Vidic, Om SAF hadde kommet på en pressekonferanse å avkreftet rykter om ditt å datt har jeg erfart at er null verd.

Jeg hadde håpet disse spillerne ble solgt nå i Januar. selv om det er ganske så usannsynlig, at Nani forsvinner er jeg overbevist om

Ronaldo avkreftet det aldri 100%, å sa hele tiden at han ville spille i Real en gang. Vidic avkrefter det helt og holdent. Uten noe som helst tvil. T.o.m agenten sier det samme.

hjelper fortsatt ikke fra min side, di er profesjonelle spillere, derfor ser jeg på dette som et spill oxo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...