Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser folk maser om at vi skal satse ungt, men vi har jo allerede tre svært gode og ikke minst unge talenter på spissplass i Macheda, Welbeck og King. Det er jo begrenset hvor mange talenter vi klarer å utvikle. Sier ikke at vi ikke skal kjøpe ungt, men jeg syns ikke det behøver å være et krav.

Alt er relativt. Dzeko f.eks. er ganske ung, men er blitt så god at han ikke lengre kan anses som et talent, men som en god spiller som også er ung. Hvis vi skal kjøpe en spiss er han mitt førstevalg. Ribery er drømmespilleren på venstrekanten, men han blir nok så dyr at Ferguson dropper han.

Det er jeg helt enig i. Lav alder er selvfølgelig en fordel så lenge det ikke går ut over kvaliteten på spilleren. Da får vi glede av ham lenger, eventuelt kan vi selge ham videre. Men å ikke en gang vurdere en klassespiss som aktuell (snakker generelt nå, ikke bare om Toni/Fabiano), bare fordi han begynner å dra på årene syns jeg blir feil. Deler forøvrig oppfatningen din av Dzeko og Ribery.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Flere medier melder at vi har lagt inn bud på Benficas Angel de Maria,£9 mill + Nani.

 

Link

 

For meg høres dette ut som en grei handel.Gjør slutt på lidelsene til Nani og få inn noe friskt blod.

 

Edit:Ellers,så er jo Maria argentiner og Nani har kanskje ikke så lyst å gå til Sporting sin erkefiende.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Kjenner jeg SAF rett så innser han vel bare at vi ikke vinner ligaen. Vi har pr dags dato et helt latterlig lag fullstendig blotta for stjerner. Skal man vinne noe som et av de beste lagene i verden MÅ MAN HA STJERNER. Man MÅ ha den eller de spillerene som skiller topplag fra de aller, aller beste.

 

På en annen side ser jeg ingen "billige" stjerner i øyeblikket (under £30m).

Endret av Points
Lenke til kommentar

Torres hadde vært en drøm, uansett hvilket lag han spiller / har spilt for. Men det er ikke realistisk. 1) Han er Liverpool-supporter. 2) Ja, egentlig punkt nr 1, han er Liverpool-supporter.

 

Hent en ung fremmadstormende angriper. Hent en ving. Hent en sentral midtbanespiller med offensive kvaliteter. VI HAR RÅD TIL DET!

 

Gjøres dette er vi oppe der som et av verdens beste lag.

Lenke til kommentar
Agüero er en spiller som i mine øyne ville fått stor fart på sakene.

Enig, men da må man vel ut med rundt 50 mill.

 

Jovetic eller Di Maria ønsker jeg meg. Pato også, men det ser jeg på som uaktuelt.

 

Ja, dessverre er det en veldig høy pris. Grøsser meg om City eller Chelsea betaler den summen, for Agüero er en dødelig angriper.

Jovetic og Di Maria er veldig interessant, og i tillegg til dem synes jeg også Ben Arfa er spennende.

Lenke til kommentar

Uforklarlig var det vel ikke, så vidt jeg husker gikk han ikke overens med Benzema lenger, og Lyon måtte prioritere. Det skal vel også nevnes at Obertan hadde stagnert i Frankrike og nå virker lovende for oss, det er slik det er, noen lykkes ikke et spesielt sted.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
...så vidt jeg husker gikk han ikke overens med Benzema lenger, og Lyon måtte prioritere.

Det var vel bare et delproblem, mens hovedproblemet var når han kom i slagsmål med Squillaci. Husker ikke utfallet av den saken (Staff etc), men det var den utløsende faktoren for at han dro.

 

Forøvrig så var det (Overgagen til Marseille) vel ikke akkurat noen stor hindring iforhold til hans potensielle utvikling som spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...