Gå til innhold

Jeg trenger en ORDENTLIG practical joke!


Melges

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg har nå i en liten periode blitt utsatt for practical jokes på kontoret av en kollega.

I dag da jeg kom på kontoret og satt meg ned på pulten lå det et brev fra en kunde jeg har snakket med på telefonen hvor det da stod at hun følte vi hadde fått så god kontakt at hun gjerne ville møte meg og bli bedre kjent med meg. Hun var av den romantiske typen og hadde sett meg på nettsidene og synes jeg så bra ut.

Det tok meg ikke lang tid før jeg skjønte at dette var kødd. Dog har jeg sverget blodhevn over min kollega og jeg trenger nå å ta han skikkelig!

Å ringe en tulletelefon til han fungerer ikke, har prøvd dette før og han tar det med en gang. Er det noen som har en idè hva jeg kan ta han på?? Trenger ikke ha noe med kontor å gjøre, kan være noe jeg gjør med han privat, kanskje en brev-spøk tilbake, etc etc.

 

Hjelp meg å planlegge hevn på en bråkjekk kollega!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan finne inspirasjon på følgende side: http://www.funnypracticaljokes.com/index.php

 

Vær så snill og hold oss oppdatert. Det er latterlig gøy med practical jokes.

 

Sålangt har jeg lagt ut en annonse på finn under kategorien "gis bort" hvor han da gir vekk effekter fra Andre verdenskrig han har funnet etter sin farfar. Folk har ringt han ned og han har ikke kunnet bruke telefonen på 2 timer. God stemning :)

 

I tillegg skal han ut å fly senere i dag med sin kone fra Bergen til Oslo. Ringte en venn av meg på flyplassen og fikk det ordnet slik at han nå er seated helt bak i hjørnet med toalettet. Konen må sitte alene. :)

 

Det er ikke over enda, jeg må ta det til et enda høyere nivå. Hjelp meg!

Lenke til kommentar

Det du skal gjør er å kople hornet på bilen til strømmen til radiatorviften. Slik at når bilen blir varm og viften begynner. Tuter den og holder på med det helt til den er avkjølt igjen. Han kommer til å flippe:P

 

Kom på en annen en, sett over mobiltelefonen hans til en han kjenner:P Evt, en annens telefon til hans:)

Endret av Timster
Lenke til kommentar
Koble tute på bremselys er å veldig morsomt:)

 

Det er også en god ide. Problemet er at man ofte holder inn bremsen når man starter opp bilen. Da merkes det før han er ute i trafikken:P

 

Eventuelt kan du kjøpe et par lysende ventilhetter til hjulene å sette de på.

Har 4 stykker selv som jeg kjøpte fra dealextreme.com

Hinsides harry (jeg tør ikke bruke mine), fett nå han finner det ut:D

 

Link til ventilhettene: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2114

Endret av Timster
Lenke til kommentar
Koble tute på bremselys er å veldig morsomt:)

Når jeg tenker meg om, ta heller blinklys. Hvis du vet hvor personen kommer til å kjøre: koble det til den siden h*n blinker til når h*n er et stykke uti trafikken

 

En kompis av meg nevnte denne tråden. Og etter noe elendig googling kunne jeg ikke finne ut hva et horn trekker av strøm. Jeg så noe som nevte 1 Ampere.

 

Og det som slår meg i hodet er om faktisk sikringen til bremselysene takler det. Går vell mener nå jeg. Hvis det er bremselys av den gammle sorten med glødetråd og ikke LED.

 

Meen! Det slår meg at kanskje man kan kjøre kontrollstrømmen som går til bremselys relè'et til relè'et som aktiverer hornet! Det skal vell funke bra! Tror kontrollkretsen takler 2 relè'er.

 

Da slår hornet seg på når han bremser, og bremselysene slår seg på når han bruker hornet.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...