Gå til innhold

Jeg trenger en ORDENTLIG practical joke!


Melges

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt hvordan man skal forklare dette på en ordentlig måte, så jeg bare sier det rett ut: Legg litt bæsj i ei fyrstikkeske, og så legger du det inni de der ventilasjons greiene i bilen. (Der lufta blåser ut)

Kanskje ikke akkurat en "joke" men fungerer om du vil gjøre livet jævlig for den personen. :p

evt en av de "blokkene" man har i pissoarer:) døttes selvfølgelig laaangt oppi feks i fotbrønnen..

Lenke til kommentar

Du stikker hull gjennom en Menthos og drar en tynn tråd gjennom. Så tar du Colaen hans og skrur lokket forsiktig av (pass på å ikke ødelegge den "flippen" hvis flasken er uåpnet) og skru tråden fast i gjengene på korken og klipper vekk det som stikker utfor. Da henger menthosen oppunder korken og den detter nedi når han skrur opp lokket. Enda morsommere hvis han velter flasken med korken på :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bytt om noen av tastene på PC-tastaturet. De er veldig enkle å vippe opp med en kniv eller noe.

 

Har han permer på kontoret? Ta f.eks mange binders eller innholdet i en hullmaskin og fyll opp i "margen" slik at når han tar ut permen drysser alt ned på gulvet.

 

Gå inn på stavekontrollen i Word på maskinen hans og gjør om vanlige ord til noe helt annet. F.eks "Med vennlig hilsen" til "Med vemmelig hilsen" etc. Husk å krysse av for autocorrect, replace as you type.

 

Lag gelè, hell oppi binders-esken.

 

Gjør om på innstillingene på kontorstolen.

 

Gjør om innstillingene på musen, rask eller treg markør, bytt om på høyre og venstre musetast.

 

Har brukt alle disse på flere arbeidsplasser, med stort hell!

Lenke til kommentar

Må følge med på! Har mange elever som fortjener litt av kvart :p

 

Men du!

 

Kva slags nettlesar brukar han? På firefox har du jo slike bokmerker... Ei eiga verktøylinje med små ikon og navn... Høgreklikk på ein slik og endre adressa til eks. www. kristian .com

Dette blei en slager for meg når en i klassen skulle inn å vise læreren ei nettside på skulen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...