Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!


Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner VM?

    • Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

    • Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65


Anbefalte innlegg

Huff og huff. Sitter og ser på Matchball Mandag, nå viser de en reportasje om de fæle blåsene de bruker. For noe søppel, ødelegger jo all supporterkultur og stadionstemning der nede. :wallbash:

Hva? Trodde du likte bråk som ikke har noe med fotball å gjøre ;)

 

Haha :p Litt forskjell på ei tromme som et hjelpemiddel, og et rør som overdøver alt annet på stadion...

Klapping er hjelpemiddel, tromme (slik som den brukes i Norge) er et oppmerksomhetsskapende objekt som overdøver alt det fansen normalt sett skulle sunget, og fungerer derfor på samme måte som rørene i Sør Afrika (i noen mindre skala).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterlig påstand. Tromme brukes for å holde takta i sanger man hopper på. Den overdøver ikke sangen på noen måte, om ikke du sitter ekstremt langt unna...

Da er det i så tilfellet ganske dårlige musikkunnskaper i forhold til takt rundt om dette land, for det er svært sjeldent at trommen er i takt med syngingen (når den er sterk nok til å overdøve trommen - noe den nesten bare er på Lerkendal).

 

OT: Er ganske enig i at Spania kan sies å være favoritt til tittelen, noe majoriteten tror her inne, men jeg krysser fingrene for England.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Trur det står mellom Spania og Brasil. Spania er uten tvil den ein av dei største favorittene, og med alle spelarane i verdensklasse blir det vanskelig å innbille seg ein finale uten dei. Brasil har også mange, mange verdensklassespelarar og er fullt kapable til å vinne VM.

 

Blir moro å sjå kven som "blomstrer" opp under dette VM. Argentina har mange gode, unge verdenstjerner. Som Herr Brun seier, med ein kapabl manager så kunne dei nådd veldig langt. Dei kommer seg sikkert til kvarten/semien, men blir overraska om dei kommer stort lenger.

Lenke til kommentar

Fotball-VM blir nesten gratis

 

For min del blir det helt gratis siden alle kampene i tillegg sendes på de svenske kanalene. Det er langt bedre enn jeg forventet. Så for meg det første "ødelagte" VM.

 

Men nå er det bare å glede seg. :new_woot:

 

Synd at det meste blir sendt i SD på vanlige kanaler, prisen i seg selv er verdt HD sendinger.

I tillegg så er en del av de svenske kommentatorene virkelig kjedelige.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke interessert i å betale mer enn jeg trenger så skal nok leve med svenske kommentatorer. Og klart det hadde vørt fint med HD, men gidder ikke å betale "bare" for et enkelt VM.

 

Det er helt forståelig :)

Dog så får jeg også Champions Leauge og en del billøp med på kjøpet, så hadde nok bestilt sportspakken til viasat uansett.

Lenke til kommentar

Hei alle fotballinteresserte!

 

Jeg har laget en modell hvor du kan konkurrere i hvem som best kan forutse hvordan fotball-VM ender. Du kan opprette din egen liga og invitere venner og kollegaer. Meningen er å tippe resultatene i kampene og ende opp med en vinner, du får poeng riktig resultat, riktige lag videre til 16-delsfinale, kvartfinale osv.

 

Modellen er laget i Excel og er selvsagt gratis på alle måter, den kan lastes ned her: http://sites.google.com/site/footballexcel

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...