Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som helst sjanse for at de kanskje, bare kanskje, spiller Blackened?

Ja, de kommer til å spille Blackened en av de to dagene i Telenor Arena. Hvis ikke så skylder jeg deg en øl.

 

Slik jeg ser det, så kommer det helt ann på setliste-typen vi får. Jeg håper inderlig at de åpner med Creeping Death, og lar Life og Line (som tidligere har vært åpningssanger), komme som sang 6 og 7. De har gjort det slik i siste konsertene, som riktignok ikke har vært in-the-round (selv innendørsshowet i Cordoba, Argentina var uten scenen i midten). Om de velger å gjøre det slik, OG lar sang nummer 17 være åpen for en av "random trash-sangene som vanligvis er på plass nummer 13" (om vi ser på konsertene i Buenos Aires, Argentina, så var det en konsert de gjorde det på, og en de ikke gjorde det på). Vi kommer da frem til 3 sjanser for å få Blackened.

 

Dette er selvsagt bare spekulasjoner, og som sagt så er tingene ovenfra tatt fra konserter som ikke har vært in-the-round slik de i Telenor Arena skal være. Uansett, i verste fall har vi to sjanser på Blackened, en på hver av kveldene. Jeg kan som sagt nesten garantere at de spiller den en av dagene. :)

 

EDIT:

Ser ikke ut til at noen har postet dette ennå, så da gjør jeg det.

 

De fant i går liket til Dana Harrington i USA. Dana ble sist sett på en Metallica-konsert i oktober i fjor. Metallica selv gikk ut med en belønning på $ 50 000 til de som kunne komme med oppklarende opplysninger, og det samme gjorde politiet.

 

Det har vært storstilte leteaksjoner og alt mulig, men nå har i alle fall familien fått en avslutning på helvetet, og Danas lik ble funnet gravet ned i hagen på en gård i går.

 

Les denne saken fra metallica.com.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Haakon: Er det ikke jævla kjedelig å analysere være bidige setlist. Når man drar på en konsert er halvparten av moroa borte når man vet setlisten. Det er sinnsykt spennende å dra på en konsert med favorittbandet når man ikke aner hva de skal spille!

Det er NOEN faste sanger. Man vet ikke i det hele tatt hva som kommer. Man kan ane noe på slot 13. Det er det enten Blackened, Battery, Damage Inc, Fight Fire With Fire eller Dyers Eve. Etter som de spilte FFWF og Dyer i sommer får vi mest sannsynelig Battery, Damage Inc eller Blackened i April.

Lenke til kommentar

Jeg hater å vite hva jeg får før konserter. Pleier å unngå alt av setlists og diskusjoner om det. Jeg liker å bli overrasket, f.eks. med Number of the Beast som første låt på Edward the great-turneen til Maiden. Det visste jeg ikke, og fikk et kjempekick. Vanligvis åpner de jo med et par helt nye låter.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...