Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan også legge til at det å få Outlaw Torn på en av dagene også hadde vært helt fantastisk. :)

 

Jess, den låta er enorm. De 2 (ca) siste minuttene av den er jo som skapt for headbanging.

 

 

Har hørt mye bra om Volbeat. Så er positiv til dem. Må kanskje begynne å høre litt låter av dem også.

 

TMK9C: Jeg og en kompis vil gjerne ha skyss om det er plass. Bor enten på Grand eller på Thon Hotel Sandvika. Forstått at den siste der er taxiavstand unna, så hvis det blir den så er det ikke så nøye. :)

Lenke til kommentar
Kan også legge til at det å få Outlaw Torn på en av dagene også hadde vært helt fantastisk. :)

 

Jess, den låta er enorm. De 2 (ca) siste minuttene av den er jo som skapt for headbanging.

 

 

Har hørt mye bra om Volbeat. Så er positiv til dem. Må kanskje begynne å høre litt låter av dem også.

 

TMK9C: Jeg og en kompis vil gjerne ha skyss om det er plass. Bor enten på Grand eller på Thon Hotel Sandvika. Forstått at den siste der er taxiavstand unna, så hvis det blir den så er det ikke så nøye. :)

Får se om han andre karen vil først. Førstemann til mølla gjelder.

Evt så kan jeg ta en i trunken sammen med subben høhø

Lenke til kommentar

Nei, både de og LoG var SVÆRT lite spennende som oppvarmingsband i sommer... De var uengasjerte og jeg synes ikke de bidro til å skape spesielt god stemning.

 

Lyden var dårlig også, men dette var tross alt i spektrum.

 

Jeg tror de er for store til å være oppvarmingsband, egentlig. Jeg tror ikke de klarer helt å engasjere seg nok. Jeg har ikke noe i mot bandet, jeg synes de er ganske gode, men ikke som oppvarmingsband

 

Dog; det kunne lett vært LANGT værre, vi kunne fått HIM igjen. :p

Lenke til kommentar

Ville-fyren i HIM gikk jo ut i Metal Hammer og unnskyldte oppførselen sin på Metallica-turneen, han sleit visst med tunge rusproblemer i den perioden og det gikk ut over opptredenen og attitude mot publikummet.

 

Husker han brukte mere tid på å kjefte på publikum enn å snakke mellom sangene. Man så tydelig at gitaristen var flau over oppførselen hans, og takket publikum flere ganger på miccen sin.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
50 % er ikke der bare for å høre Enter Sandman og NeM!

 

Dessverre virkar det til tider slik.

 

 

HIM var katastrofe ja, men blei desto bedre då Metallica omsider kom på scena! :) Turbo gjorde jo ein bra jobb først, men emogutten klarte å ødelegge alt av stemning.

Lenke til kommentar

Når det snakkes om oppvarmingsband, er noe jeg husker spesiellt Symphony X "varmet opp" for Dream Theater. Begge bandene har cirka like høy status blant progmetal fans og SX spiller aldri i Norge. Satan for et liv det var, tror mesteparten av publikum kom for å se SX også. Det ble mere en double feature enn oppvarming+hovedband. Selv om SX bare fikk usle 40 minutter å spille på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...