Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil tru at fjorårets supportband var maks av kva ein kan forvente. Lamb of God, Mastodon, Machine Head osv er alle band med høg status og mange fans. Vil tru at band som Volbeat og The Sword kanskje i utgangspunktet er meir typiske supportband.

 

Nettopp. Mastodon var helt sykt. Selv om de slet med dårlig lyd og generelt gav faen. De burde heller kjøre på med egne konserter i stedet for å varme opp for større band. De fikk ikke så mange nye fans med den lyden de spilte med i Spektrum, de er bedre på egne konserter, og på skive er de helt suverene.

Lenke til kommentar

Vel, i fjor på AC/DC-konserten solgte de parkeringsbilletter gjennom billettservice, til 300 kr stykket. Litt VEL stivt. Og folk stod to-tre timer i kø for å komme seg ut av parkeringa. Man er tilbake i Oslo lett på den tiden med buss. Men nå, de siste gangene jeg har vært der på mindre arrangementer (for å presisere, jeg er IKKE Stabæk-fan, men har vært der et par ganger), slik som på Stabæk - Valencia hadde de en egen parkeringsplass utenfor arenaen. Det har de ikke hatt de andre gangene jeg har vært der. Da kostet det 50 kr per bil. Blir nok en GOD del mer nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...