Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk Haakon. :) Nok en gang viser du at du er et vandrende leksion med knowledge. ;)

 

 

Unforgiven III hadde vært herlig. Tror kanskje de tar den i Asia da, hvis ikke så er det en god mulighet for at de tar den her. Frayed Ends Of Sanity ville jo vært rått.

Hehe, takk takk. ;)

 

En verdenspremiere hadde selvsagt vært utrolig gøy. Det beste hadde da vært Frayed. Herregud, det hadde vært rått. Av litt mer realistiske sanger, men som kanskje ikke er så utrolig realistiske alikevell, så hadde Orion, Ecstacy, S&R eller Ktulu vært veldig morro. Fortsatt litt skuffet over at de ikke dro frem mer fra Ride the Lightning på den andre Spektrum-konserten i fjor, i og med at det var på 25-års dagen til utgivelsen av plata (den ble utgitt av Megaforce records på den dagen, i alle fall).

 

Kan også legge til at det å få Outlaw Torn på en av dagene også hadde vært helt fantastisk. :)

Lenke til kommentar
De gjør jo en rimlig bra cover av
også fant jeg ut :)

 

 

...og Stormbringer (Deep Purple), Wishmaster (Nightwish) og The Bard's Tale (Blind Guardian)

For ikke å snakke om at deres eget stoff er råbra! :D

 

@Knewt: Volbeat og Metallica-fans går ofte hånd i hånd :p

Volbeat er knall!

 

 

Jeg vil vite hvem som skal varme opp snart :(

Lenke til kommentar
Lurer på hvem som skal varme opp jeg ;)

Noen som har noen anelse om når man bør være der for å komme så langt fram som mulig?

I oslo i sommer kom jeg helt fremst og da stod jeg 6 timer i kø, men Telenor er jo en del større kan man si :p

 

I Oslo i sommer stod jeg helt forran etter å ha stått ca 15 minutter i kø... Og da gikk jeg frem til railen.

 

Du kan komme deg forran ALLTID, om du er en drittunge med spisse albuer :p

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker heller å være på godfot med folk rundt meg, så det ikke står en haug folk og peker på meg når vakta går forbi.

 

Sto en MC-fyr helt fremst og thrasha alle veier med armer og bein på en Maiden-konsert i spektrum, mens folk rundt sleit med å holde seg på beina. Da brøt Bruce inn, så rett på fyren og ropte at han fikk roe seg ned eller pelle seg ut, "there are little people here up front too. I see you asshole!" Til massiv cheer fra publikum. Han følte seg sikkert passe teit da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Lurer på hvem som skal varme opp jeg ;)

Noen som har noen anelse om når man bør være der for å komme så langt fram som mulig?

I oslo i sommer kom jeg helt fremst og da stod jeg 6 timer i kø, men Telenor er jo en del større kan man si :p

 

I Oslo i sommer stod jeg helt forran etter å ha stått ca 15 minutter i kø... Og da gikk jeg frem til railen.

 

Du kan komme deg forran ALLTID, om du er en drittunge med spisse albuer :p

 

hehe, jeg er bare 1.60 da så tviler på at jeg klarer å presse meg fram blant flere tusen gærne fans :p

Lenke til kommentar
Har rettet opp feilen nå :p

 

Hadde en jente forran/på siden av meg på Valle. Hun var på din høyde. Hun ble nesten knust, og kom seg ikke ut for å tisse...

Dette var helt mot det forreste gjerdet!

 

hehe, så det :)

ja, kjenner igjen det der ja. jeg stod jo inntil gjerdet omringet av folk som var mye større og høyere enn meg, ble jo nesten most der jeg stod. holdt meg fast i gjerdet, så ble heldigvis ikke pressa bakover :p

Lenke til kommentar
Hvor skal folket bo i oslo btw ?

Jeg skal garantert kjøre frem og tilbake til konserten, begge dagene.. Har 3 ekstra seter hvis noen trenger haik?

 

 

Jeg har en lillebror på 13, og hvis du seriøst har plass, hadde det vært fantastisk :blink:

Vi skal bo på Anker Hostel, rett ved Oslo S. Ikke så vanvittig mye å skryte av, men det er billig og enkelt for en natt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...