Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neeeh, koster bare 20 kr mere inn til Oslo, evt prøver du å bare la være å gå av :p

Kan gå av på nationaltheateret også hvis du får kalde føtter. Det er stoppet før oslo s. Så kommer du ut helt øverst i Karl Johans gate ved slottet og kan rusle hele gata nedover og kikke. Sikkert MASSE metallica-fans og effekter rundt i gatene. Er halve kosen å gå rundt i byen før en stor konsert. F.eks. når Maiden spilte i Spektrum sist gikk jeg og lillebror rundt i byen noen timer. ALLE pubber vi gikk forbi spilte Maiden-låter, eller DVD'r, og det sto engelske selgere på alle gatehjørner som solgte uoffisielle t-skjorter og skjerf. De roper på skikkelig engelsk så de følger sikkert bandet rundt. Kjipt for bandet da, for man gir jo bare penga til selgerne istedet for til bandet. Byen var liksom bare invadert av heavyrockere av alle aldre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Går sånne billettfolk frem og tilbake i vogna hele tida..bare si du skal forlenge inn til Oslo så betaler du imellom.

Har du sitteplass er det jo null vits å henge rundt utenfor telenor arena i timevis uten noe som helst å se på eller gjøre.

Området rundt arenaen er egentlig bare ingenting, den ligger midt uti "gokk" ved Telenor hovedsenteret.

Lenke til kommentar
Når bør man møte opp hvis man vil ha en grei ståplass?

 

Vanskelig å si. Dørene åpner jo klokken 18 som det står på billetten din. Og jeg vil tro at du får en god plass om du er der en time (halvannen muligens) før Metallica kommer på scenen. I Køben så kunne man finne plass helt borte ved gjerdet når det var halvannen time før Metallica entret scenen. Sikkert noen som har en bedre anelse enn meg da.

 

Forøvrig er E2 en egen Metclub inngang? Jeg har kjøpt via Metclub til den første konserten, og han jeg kjøpte billetter i fra til konsert nr 2, har også inngang E2 på sine, men der står det ikke Fanclub på billettene.

Lenke til kommentar

Det anbefales utvilsomt å rusle rundt i Oslo og ta inn atmosfæren, er sikkert smekkfullt av metallica-skjorter og musikk fra pubber der folk tar noen pils før konserten. Nå er det jo i April så det er neppe sommertemperatur, men våren er fin den også. Pleier ikke være særlig kaldt ute på den tida.

Lenke til kommentar
..

Forøvrig er E2 en egen Metclub inngang? Jeg har kjøpt via Metclub til den første konserten, og han jeg kjøpte billetter i fra til konsert nr 2, har også inngang E2 på sine, men der står det ikke Fanclub på billettene.

Nei, det er ingen egen MetClub-inngang denne gangen. En billett er helt lik en annen, og alle inngangene blir brukt av alle billettinnehavere, selvom de har billetter kjøpt "gjennom" MetClub eller ei. Alle inngangene som slutter på tallet 2 (som E2) er for ståplasser, alle andre, slik som innganger som slutter på 1 og 3 er for sitteplasser.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...