Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vallhall har ikke så strenge pyro-regler som Spektrum, så Rammstein fyrer nok løs alt de kan av pyro den kvelden som de gjorde sist.

 

Det er nok den rare skarptromme/søppelbøtte lyden til Lars mange ikke liker med St. Anger. Live høres jo låtene helt annerledes ut.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hva er greia med at folk har så mye i mot St. Anger?

 

Jeg har ingenting i mot St.Anger, selv om jeg ikke synes det er på langt nær så bra som resten av Metallica sitt stoff. Med unntak av Load of ReLoad, selvsagt.

 

Jeg sier bare at Metallica har ikke spilt St.Anger-låter på gudene vite hvor lenge. Mye pga at mange av låtene krever tre gitarer.

Lenke til kommentar
Du skal nok drømme lenge før du får høre St.Anger-låter live, du ;)

Jeg tror nok du kan forvente mer enn bare 9 sanger også :p

 

Hmh...I wish :blush: St. Anger suger pung da bortsett fra Some Kind of Monster som bare har blitt spilt et par ganger live.

 

Å Forresten, må legge til: I DISAPPEAR! :D:D:D

Se filmen hos Youtube

 

PS: er det ikke rundt 10 sanger som er vanlig å spille da?

 

Jeg sier bare at Metallica har ikke spilt St.Anger-låter på gudene vite hvor lenge. Mye pga at mange av låtene krever tre gitarer.

 

Tre gitarer? :dribble: Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Vallhall har ikke så strenge pyro-regler som Spektrum, så Rammstein fyrer nok løs alt de kan av pyro den kvelden som de gjorde sist.

 

Det er nok den rare skarptromme/søppelbøtte lyden til Lars mange ikke liker med St. Anger. Live høres jo låtene helt annerledes ut.

 

 

Ingen har vel så strenge pyroregler som Spektrum? :p

Det ble nå litt ild der også, så vi får nok se flammer og konfetti på Telenor Arena óg :D

 

Tre gitarer? :dribble: Hvor har du det fra?

 

Har du ikke hørt St. Anger? Det blir brukt tre gitarer ;)

Lenke til kommentar
PS: er det ikke rundt 10 sanger som er vanlig å spille da?

 

 

I Oslo 2007 spilte de 21, i Bergen 2008 spilte de 20, i Oslo 2009 spilte de 20 begge gangene.. Kirk sine soloer medregnet som en sang ;)

 

Jo jeg har hørt St. Anger og har faktisk ganske gode ører til å høre forskjellige instrumenter og sånn, men kan ikke huske å ha sett tre stk under "The Making of" eller hørt det på noe som helst vis?

 

De har jo ikke leid inn enn ekstra gitarist, bare lagt på en ekstra gitar selv. Prøv å spill St. Anger-låter med to gitarer, så vil du raskt finne ut at det er noe som mangler :p

Lenke til kommentar
De har jo ikke leid inn enn ekstra gitarist, bare lagt på en ekstra gitar selv. Prøv å spill St. Anger-låter med to gitarer, så vil du raskt finne ut at det er noe som mangler :p

 

Hmmm...merkelig...syns det var litt sprøtt at Hetfield spilte bass på det albumet også :S Hele St. Anger virker bare som et stressprosjekt de hastet med å få opp

 

Kommer nok senere.. Står ingenting på Metallica's nettsider, i alle fall. Kan jo håpe det er de samme som sist, Lamb of God og Mastodon er episke :D

 

WOW! :D Serriøst? To av mine favorittband, Metallica og Lamb of God! Da hadde jeg sånn serr svimt av jeg :dribble:

Lenke til kommentar

Kvifor lager vi ein ny slik tråd for kvar konsert? Kan like godt berre kopiere den frå året før. Men, men, er jo kjekt å kose seg med kaffi her inne når det står på som verst. :)

 

Ang setlist, så driter eg igrunn i kva som spelt denne gongen berre eg får Bellz og Welcome Home ein av kveldane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...