Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men litt kjipt at grensen er på hele 6 billetter. Jeg har billett, så jeg er fornøyd.

Altså, da tenker jeg på folk som trenger 2 og kjøper 6.

Det er jo ikke kjipt! For jeg måtte bestille for kompisene mine, og passe på at vi fikk plass ved siden av hverandre... skulle vært høyere grense, for er 2 som må kjøpe ved siden av.

Lenke til kommentar
Prøver å ringe til billett service 815 33 133,men tjenesten er ikke tilgjengelig står det,noen andre som har prøvd å ringt?

"Nettet er nede" får jeg opp på displayet på telefonen min. På hustelefonen kommer jeg til en dame som sier at "tjenesten er ikke tilgjengelig for øyeblikket".

 

Det tyder på at det er over 2 stykker som ringer samtidig, det!

Lenke til kommentar
Prøver å ringe til billett service 815 33 133,men tjenesten er ikke tilgjengelig står det,noen andre som har prøvd å ringt?

"Nettet er nede" får jeg opp på displayet på telefonen min. På hustelefonen kommer jeg til en dame som sier at "tjenesten er ikke tilgjengelig for øyeblikket".

 

Det tyder på at det er over 2 stykker som ringer samtidig, det!

 

 

 

JADAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! her er det ikke snakk om å få takki billetter men å avbestille,får vel prøve utover kvelden når det roer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...