Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant med tre hovedpersoner og tre historier som skjer samtidig. Se for dere følgende scenario: Du utfører oppdrag som en karakter og når du skal utføre oppdrag som neste karakter vil innsatsen din i første oppdrag påvirke hvordan det andre oppdraget blir. Ikke umulig at den type interaksjon kan bli en realitet i GTA V.

 

Gleder meg uansett stort til våren!

Endret av Βlur
Lenke til kommentar

Interessant med tre hovedpersoner og tre historier som skjer samtidig. Se for dere følgende scenario: Du utfører oppdrag som en karakter og når du skal utføre oppdrag som neste karakter vil innsatsen din i første oppdrag påvirke hvordan det andre oppdraget bli. Ikke umulig at den type interaksjon kan bli en realitet i GTA V.

 

Gleder meg uansett stort til våren!

 

..for ikke å nevne at du kan bytte mellom karakterene i oppdrag hvor alle tre samarbeider.

Lenke til kommentar

All aboard the hype train. Rockstar gjør det faen meg igjen. Herlig lesing, og du verden som jeg gleder meg (til PC-versjonen vel og merke). Litt kjipt å måtte vente, men jeg overlever nok.

 

Flere som tenker det hadde vært litt awesome med en zombie-dlc til dette spillet?

 

Jepp. :) Så det for meg mens jeg leste. Hadde vært kult.

Lenke til kommentar

Ett ord: Wow!

 

Etter å ha lest igjennom artikkelen nå, sitter jeg igjen med følelsen av at dette kan bli det beste spillet noensinne. Å ta en sjanger (som de har satt standarden for allerede) og så ta den til nye høyder på en slik måte er fantastisk. Bytte mellom personer på sekundet, større verden enn RDR, IV og San Andreas til sammen, alle aktivitetene man kan ha, flere kjøretøy enn noen gang og ikke minst en livligere by!

Nå går jeg ut ifra at de klarer å levere på disse sakene også. Er det noen jeg aldri har tvilt på kvalitetsmessig er det vel Rockstar/TakeTwo.

 

Håper tiden fram mot release flyger fort, og at de fortsetter å slippe ny info fra spillet underveis! :)

Lenke til kommentar

Funfact:

 

Fra GTAforum.com

 

Before I quit my job at R* North back in October, the game was due for release around late summer but I was thinking more of an October/November release. It definitely IS coming this year, they just haven't announced a release date yet. The game was practically finished before I left.

Don't believe me if you don't want to.

I also made a topic a few days ago and named all three protagonists and it got DELETED (usually topics get locked if they are "trolls" or "fake" according to what I have seen in the past) by a R* employee who is a secret mod/admin on this forum

It said that the three protagonists are named Michael, Trevor and Albert. I don't think it is much harm to release just their names and give an area of release date.

Oh well. This will probably get deleted and vanish into thin air as well.

By the way, the leaks you see on the news articles online that say "MASSIVE GTAV LEAK" are all fake, none of it is true. Do not believe those leaks.

 

Aot8CEACIAIQcM6.png

 

Og so what sier du? Jo nemlig: Posted: Sunday, Mar 25 2012, 20:18

 

Ingen trodde han, og han ble banna 1-2 ganger.. han hadde bare feil med navnet Albert, men det kan også Rockstar ha endret i ettertid :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Bildet vet jeg ikke om er ekte, det ble postet av en annen bruker. Men tråden hans står forsatt urørt fra Mars..

 

Å "gjette" at spillet har 3 hovedpersoner, samt til og med navnet på 2 av dem et halvt år før det er offisielt er isåfall om det ikke er sant, hinsides bra gjetting,

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Bildet vet jeg ikke om er ekte, det ble postet av en annen bruker. Men tråden hans står forsatt urørt fra Mars..

 

Å "gjette" at spillet har 3 hovedpersoner, samt til og med navnet på 2 av dem et halvt år før det er offisielt er isåfall om det ikke er sant, hinsides bra gjetting,

 

Enig i at det er vel mye som klaffer akkurat rundt det, ja.

Lenke til kommentar

Hvorfor regner du med det? Da tror jeg du kommer til å bli skuffet for å si det mildt. Jeg regner ikke med at vi vil se noen som helst grafiske eller fysikk endringer i det hele tatt, siden spillet forsatt bruker samme spillmotor og kjører på samme konsollene. Jeg regner med at spillet blir langt større og innholdsrikt enn GTA IV nettopp fordi de IKKE har brukt tid på å utvikle spillmotoren denne gangen, og at det er en STOR fordel for oss, spesielt med tanke på at det kommer til å få langt større innhold :)

 

Selvfølgelig regner jeg med at de har videreutviklet skademodellen i spillet, akkurat som jeg forventer at de bruker nye animasjoner. Begge disse tingene vet jeg kommer til å bli forbedret. Rockstar er mestere innenfor industrien, og de slenger ikke et tall bakom hjertebarnet deres uten å gjøre store forbedringer.

 

Synes ikke det er et brukbart argument at spillet kjører på samme konsoller heller. Det kommer til å være fem år etter GTA IV, og utviklere har ikke ligget på latsiden. Det er rett og slett utrolig imponerende å se hva utviklere har klart å presse ut av dagens konsoller. Bare å se på et annet Rockstar-spill, nemlig Red Dead Redemption. Personlig synes jeg totalen av det tekniske og kunstneriske gjør det til det peneste spillet jeg noen gang har spilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...