Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha drept X antall hunder i Black Ops, og gud vet hvor mange hester jeg har skutt i RDR, så har jeg null medfølelse for dyr i spill :p. Ser ut til at det kan være hunder med, og om de er fiendtlige så kan det bety litt spennende gameplay.

 

Jeg er spent på hvordan slosskamp-systemet blir å fungere. Morro å slå ned tilfeldige forbigående.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle det komme dyr med i GTA? Håper virkelig ikke det, jeg er så redd for å få en hund skadet i en skuddveksling :(

Helt enig der. Skulle kanskje ha gått ann å ha en hund som kjæledyr i huset sitt og kanskje ta den med på tur i fjellet om det skal være med, men jeg vil ikke se en såret hund. Med mindre den er skikkelig aggresiv og slem hund :p Er den snill mot meg, er jeg snill mot den.

 

Men hva vil det første dere gjør være? Løpe rundt, slå ned forbigående, kødde med politiet, eller hva?

Lenke til kommentar

Det er et spill. Og hvorfor er det så jævla mye verre å drepe dyr enn mennesker? Spiser døde dyr i virkeligheten sånn ca hver dag, uansett, jeg så.

Mange som har et personlig forhold til hunder etter feks å hatt de som kjæledyr. Selv synes jeg, som regel, det er mye tristere om en hund dør i en film enn ett menneske. Men ville ikke sett stygt på noen som drepte en bikkje i et spill akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...