Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe forbedring vil det nok være, ser jo i videoen som er sluppet at det er mye mer detalje i gatene. Det største problemet mitt er fraværet av AA så jeg venter nok til det kommer en oppgradert versjon til PS4 (noe jeg tror og håper det gjør).

 

Fysikken vil neppe være endret, grafikken kan være noe oppgradert, litt vanskelig å si også da det er helt forskjellige omgivelser fra GTA IV. Alt i alt er det nok minst nytt på denne fronten, forøvrig synes jeg selv ikke det er overhode et problem i det hele tatt, da jeg synes både grafikken og fysikken er mer enn bra nok, og hovedfokuset denne gang bør ligge på innhold.

Lenke til kommentar

Alltid like morro i GTA å endelig finne en sjelden bil. Snu seg kjapt for å sikre at purken ikke ser deg, når du snur deg tilbake er bilen borte ...

Det har jeg aldri opplevd i GTA IV. I GTA Vice City og San Andreas så forsvinner bilene veldig lett, men i GTA IV har jeg sett en sjelden bil, somlet meg til å stjele en annen bil for å følge etter. Bilen har forsvunnet ut i en gate, så jeg kjører samme vei... Og ser man det, der er den. Det er en klar forbedring i GTA IV, selv om det ikke er helt perfekt. Regner med det blir enda bedre i GTA V.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Ingen morsomme???? Prøv deg med båtkoden, hadde timevis med moro der.

Se på linken jeg la ut til Vice City-kodene. Litt forskjell.

Foruten om biler, våpen, kostymer, opp og ned wanted level, så hadde man:

 

Cars float on water

Faster car

Aggressive traffic

Pink traffic

Pedestrians attack you

Pedestrians have weapons

Police return from dead

Slower/faster game play

Bikini women with guns

Endre vær/klokkeslett

Flygende biler

Girls follow Tommy

Og enda mer :)

Lenke til kommentar

Gtaforums.com gikk plutselig ned da over 830++ brukere leser en tråd.., Gameinformer sine nettsider sliter også .. for this reason:

 

The long wait is over at last. With the December issue, Grand Theft Auto V fans can pore over every detail we could get about Rockstar Games' highly anticipated sequel. Over the course of 18 pages (our biggest cover story yet!), we introduce the three main protagonists, discuss the groundbreaking way you use them, and explore the reimagined Los Santos – the biggest open world Rockstar has created to date. The massive feature also divulges and dissects many more aspects of the game fans won't want to miss.

 

 

CoverReg610.jpgbg.jpg

Endret av MrLG
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...