Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har heller ikke spilt igjennom de. Følte meg litt ferdig med GTA IV etter å ha vært igjennom historien og tulla rundt i utallige timer. Men hvis de er så gode så er det kanskje på tide at de testes ut. Er vel noen år siden jeg ble ferdig med IV og så.

Lenke til kommentar
Rockstar skipping E3, but has plans to reveal more about GTA 5 over the summer.

 

Rockstar will not be attending E3, parent company Take-Two has confirmed.

 

Instead, the publisher intends to reveal more details about GTA 5 at events dotted throughout the summer.

 

"This year, our labels will not have a booth on the show floor," said Take-Two president Karl Slatoff during the company's financial results last night (via Seeking Alpha).

 

"Both Rockstar Games and 2K have instead decided to focus their marketing and PR efforts on a series of events throughout the spring and summer. Our team, however, will be present at the show, and we look forward to seeing many of you there."

 

"Our philosophy on the show is that we like the show, we participate in a meaningful way in the show," he later added. "It's a great place for the industry to get together, and we're highly supportive of it. This year it just didn't make sense for us at the same level."

 

Rockstar's E3 absence joins sister company 2K, which confirmed last month that it would not be exhibiting at the show.

 

E3 begins in just a few short weeks on June 11, where the majority of publishers are expected to offer more details on their next-gen line-up.

Lenke til kommentar

PC-versjonen er bekreftet :D

men ikke dato......

 

Kilde?

 

Hvis jeg lager en hjemmeside med en linje skrift "GTA V kommer til PC", tror du på det da? For åpenbart tror folk på alt de leser på internett skjønner jeg.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

 

 

Kilde?

Han endret posten. Det var gamestop

 

 

 

Kilde?

 

Hvis jeg lager en hjemmeside med en linje skrift "GTA V kommer til PC", tror du på det da? For åpenbart tror folk på alt de leser på internett skjønner jeg.

Internettet er fullt av naive folk :) Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Kilde?

 

Hvis jeg lager en hjemmeside med en linje skrift "GTA V kommer til PC", tror du på det da? For åpenbart tror folk på alt de leser på internett skjønner jeg.

Var en som skrev på en facebook-side at GameStop hadde bekreftet det.

 

I just made a call with gamestop here.....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Gta V HAS been comfirmed for pc but no official date has been given.

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar

Ja, så poenget mitt om at folk tror på alt som står på internett står forsatt skjønner jeg

Tror på alt som står på internett ? Nei.

Det er et rykte, og hvorfor skulle ikke rstar lansere det til PC

Samme som IV, det kom s e n e r e enn konsoll.

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar

Tror på alt som står på internett ? Nei.

Det er et rykte, og hvorfor skulle ikke rstar lansere det til PC

Samme som IV, det kom s e n e r e enn konsoll.

 

Vel du trenger ikke å være spåkone for å tro at det blir lansert til PC. Men enn sålenge Rockstar selv ikke bekrefter det, er alle butikker's "bekreftelse" av en PC versjon like gyldig som om de forteller deg at julenissen finnes.

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var det ikke noe med ar R* ikke har vært på E3 siden GTAIII fordi de mente de ikke fikk den oppmerksomheten de burde hatt? Mener iallfall at det var noe med ar GTAIII kom i skyggen av et annet spill.

 

De har ikke vært på E3 siden GTA:SA, spesielt på grunn av hot coffee-moden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...