Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Håper de lar oss bruke fantasien i multiplayer,

Deathmatch og racing blir man så fort lei av.

Enig. Å kunne velge race og deathmatch i samme free roam hadde også vært kult.

 

Spilte noe race i IV. Jeg spilte aldri deathmatch osv fordi det var så sykt kjedelig. Free roam kunne vært gjort bedre også. Sykt irriterene å måtte hente fullt av våpen på forskjellige spots også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En politi mode hadde vert genialt. Elsker og leke politi i spill som Gta.

 

Tanken har streifet meg når jeg har kjørt politibil i GTA IV, hvor fett det hadde vært med en skikkelig police-mode. For eksempel å kunne kommandere andre politi-enheter og tilkalle SWAT osv.

Lenke til kommentar

Tanken har streifet meg når jeg har kjørt politibil i GTA IV, hvor fett det hadde vært med en skikkelig police-mode. For eksempel å kunne kommandere andre politi-enheter og tilkalle SWAT osv.

Ganske sikker på at flere mods har den funksjonen, men så klart er det mye morsommere når det er en offisiell modus tilrettelagt den ene tingen :)
Lenke til kommentar

Tanken har streifet meg når jeg har kjørt politibil i GTA IV, hvor fett det hadde vært med en skikkelig police-mode. For eksempel å kunne kommandere andre politi-enheter og tilkalle SWAT osv.

Jeg likte at man kunne ringe politi i gta 4, men så ikke helt hva det skulle hjelpe.

Gta San Andreas hadde ivertfall action utenfor hva man selv kunne lage, du hører skyting i gjeng omerådene, politi biler kjører med sirenene på, tilogmed flyene kunne finne på og plutselig kresje i bakken rett ved siden av meg, og ta med seg 10 andre biler i slengen, slike ting gjorde spillet ekstremt morsomt.

 

Jeg begynner og bli litt lei av flamekasteren og drepe 100 folk i oppdrag.

Er glad de begynner og legge til mere seriøse ting som bensin og bilregler på veien.

 

Etter at jeg testet City Life og Dayz i Arma 2 så har jeg blitt hektet på realistiske spill hvor man må spise, fylle bensin, følge bilregler Etc

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Jeg likte at man kunne ringe politi i gta 4, men så ikke helt hva det skulle hjelpe.

 

Dette var en kul greie faktisk, du kunne f.eks angripe en fyr slik at han ville angripe deg tilbake, ringe purken, og når de kom ville de se at han angrep deg, og arrestere han og kjøre han bort :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dette var en kul greie faktisk, du kunne f.eks angripe en fyr slik at han ville angripe deg tilbake, ringe purken, og når de kom ville de se at han angrep deg, og arrestere han og kjøre han bort :D

For ikke å glemme. Ta politibilen mens "skurken" satt i samme bil :p

Lenke til kommentar

Spent på hvordan potensielt expansions for GTA V blir. Likte veldig hvordan diamant-historien gikk i alle ekspansjonene og hovedspillet.

 

GTA IV synes jeg gjorde noen av de beste ekspansjonene for et spill siden kanskje Shivering Isles for Oblivion (og sikkert et par veldig få til jeg har glemt).

Lenke til kommentar

Spent på hvordan potensielt expansions for GTA V blir. Likte veldig hvordan diamant-historien gikk i alle ekspansjonene og hovedspillet.

 

GTA IV synes jeg gjorde noen av de beste ekspansjonene for et spill siden kanskje Shivering Isles for Oblivion (og sikkert et par veldig få til jeg har glemt).

Helt enig! En god ekspansjon i mine øyne er en som bygger på historien til originalen og knytter tråder sammen, slik som de til IV gjorde med diamentene.

 

For min del er den beste ekspansjonen noensinne Opposing Force til Half-Life

Lenke til kommentar

Ser på det som ganske sannsynlig at Rockstar også slipper DLC til GTA V etter en stund. Kanskje vi får fokus på selve politiet. Hadde vært kult å spilt som en korrupt eller undercover politi. Eller kanskje GTA V Undead Nightmare. Mange muligheter fortsatt.

 

Begge idèene du nevner der hadde vært dritkult! Å spille som purt, ikke nødvendigvis korrupt heller, men en som tar saken litt i egne hender hadde vært dritfett! Litt som Max Payne, bare ikke like badass og lone wolf.

Lenke til kommentar

Ser på det som ganske sannsynlig at Rockstar også slipper DLC til GTA V etter en stund. Kanskje vi får fokus på selve politiet. Hadde vært kult å spilt som en korrupt eller undercover politi. Eller kanskje GTA V Undead Nightmare. Mange muligheter fortsatt.

Genialt, men istedet for en ny historie vil jeg heller bare ha hatt nyere gameplay, nye biler våpen og moduser etc

 

Husker jeg kjøpte Dlc til Gta 4 men var skuffet på grunn av at det bare var oppdrag og ikke noe annet,

 

Men klarte ikke noen av de så kan hende man fikk noe senere vet ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...