Gå til innhold

Hvem er din beste komiker?


ppplll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke noen hjelpe den forvirrede sjelen som syns at Valen er den beste?

 

Carlin som nevnt. Ellers så sies det ganske ofte at man "MÅ SE DEN" men Eddie Murphy's Raw, og Delerious er 2 episke standup filmer som jeg kan på rams.

(Rimelig sikker på at de ligger på youtube også!)

 

 

 

"This is my house!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kan ikke noen hjelpe den forvirrede sjelen som syns at Valen er den beste?

 

Carlin som nevnt. Ellers så sies det ganske ofte at man "MÅ SE DEN" men Eddie Murphy's Raw, og Delerious er 2 episke standup filmer som jeg kan på rams.

(Rimelig sikker på at de ligger på youtube også!)

 

 

 

"This is my house!"

 

Folk har forskjellig humor. Jeg liker Valen og kjetil og kjartan, typisk "dårlig humor" som er enkel men morsomt om du liker sånn

 

verste jeg vet er standup komikere, ler aldri da, er ikke typen som ler av vitser heller da, men helheten på en måte

Lenke til kommentar
Godt å høre. Liker han best at Team Antonsen-gutta jeg. Team Antonsen er vel det humorprogrammet jeg liker best

Liker ikke Christopher best, men det vil ikke si at han er dårlig for det om :p

Har aldri vært glad i stand up komedie. Altså. mye av det de snakker om er veldig morsomt og de har en del gode poeng. Men som regel ender det bare med at de hopper rundt og skriker med masse teite dyreimitasjoner.

Lenke til kommentar

Bill Hicks er jo da min kosebamse. Men, må jo også nevnte at George Carlin er en av mine absolutte favoritter. Ser jeg på noen Carlin-rutiner ler jeg meg som regel skakk, men Bill Hicks er en opplevelse i seg selv. Virkelig en mann som ikke holder noe tilbake (stikkord: bill hicks, chicago, loses it, 1989).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...