Gå til innhold

Hvem er din beste komiker?


ppplll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ikke bedre enn Bill Hicks. Nettopp lest Love All the People og anbefaler alle som liker han å få tak i et eksemplar. Spesielt spennende å lese de brevene han skrev da han ble sensurert på Letterman. Virkelig revolusjonerende det han gjorde, og som han selv sa "When did it not become entertaining to think?"

 

 

 

 

Ellers er jo

og Doug Stanhope fantastiske. Lewis Black har noen godbiter, og i det siste har jeg begynt å åpne øynene og ørene opp for
(fra Arrested Development), Marcus Brigstocke og comedyfolkduoen
.
Lenke til kommentar

Har sett endel Carlin nå, men skjønner ikke helt hypen. Synes han er litt for forutsigbar og bruker for mye tid på å gjøre spøker ut fra ureflekterte "rants".

 

Den mest jevnt morsomme for min del er Eddie Izzard. Mange andre har noen utrolig morsomme bidrag, men mye som er mindre bra. Izzard virker å kunne snakke om hva som helst, og trenger ikke snakke om sex eller hudfarge for å være morsom (Chapelle + hundre andre). Jimmy Carr er kongen av onelinere og også jevnt over morsom. Ellers har alt jeg har sett av Michael Mcintyre også vært veldig bra, men har ikke sett nok til å vite om han har mer bra enn det som ligger på youtube.

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

De jeg kommer på i farten...

 

-Atle Antonsen & co

-Bill Maher

-Bill O'Reilly

-Dave Chapelle

-Jimmy Carr

-Kristian Valen (parodien på Nils Gunnar)

-Otto Jespersen

-Rev. Ted Haggard

-Robin Williams

-Rush Limbaugh

-Sean Hannity

Endret av MaCh
Lenke til kommentar

- Dagfinn Lyngbø. Ingen over, ingen ved siden. Han er klart best internasjonalt i forhold til oss nordmenn, for han klarer å gjøre de mest hverdagslige ting som vi nordmenn kjenner oss igjen i om til hysterisk morsome scener.

- Kjell "Kjellen" Bigset. En lokal helt som gjør lokale små ting utrolig morsomt. En typisk orginal fra Sunnmøre

 

[/b]

Haha

Lenke til kommentar

Vel,synest det er vanskelig å velge kven som er DEN beste,men Colin Mochrie er ein av dei eg synest er best :

 

Husk at dette er IMPROVASJON ;) :

 

WLIIA - COME (<-LEGENDARISK) :) :

P.S: Husk å sjå heile sekvensen..

 

 

WLIIA - Inside joke er han også flink på :

 

Se filmen hos Youtube

 

Og når han får bruke Richard Simmons som rekvisitt,trur eg det er vanskelig for dei fleste og ikkje trekke på smilebandet ;) :

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...