Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om høye jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får ganske ensidige svar her. Personlig foretrekker jeg også høye jenter, innenfor rimelighetens grenser. Er selv 191, og hadde ikke takket nei til en jente på 185.

Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke bekymret meg. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du får ganske ensidige svar her. Personlig foretrekker jeg også høye jenter, innenfor rimelighetens grenser. Er selv 191, og hadde ikke takket nei til en jente på 185.

Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke bekymret meg. :p

Skjønner at du gjerne tar ei på 185, for da er det ikke så langt ned til henne :p Men du er jo fortsatt høyere enn henne da :)

Skrevet
Trenger du flere bekreftelser?

Jeg liker også høye jenter, er selv 185cm, drømmen må være å finne en jente som kan se ned på meg ;)

Ahh...skjønte nå :) Tja, finnes da vel opptil flere kvinnfolk som er høyere enn deg :) Lykke til :wee:

Skrevet

Personlig liker jeg ikke jenter som er høyere enn megselv.De må være på min høyde (1,82) eller lavere,helst lavere egentlig.

De som setter pris på litt høye jenter burde svinge innom tennismiljøet.

Skrevet

1.79 er jo ikke høyt i det hele tatt... I hvert fall ikke noe man legger merke til. Uansett så syns jeg normalt høye og slanke jenter er penest. Så lenge de ikke er høyere enn meg går det greit, og jeg er 1.83.

Skrevet (endret)

Høye jenter er groteskt... Jenta _må_ være lavere enn meg, hvis ikke ser det rett og slett teit ut(og ja, jeg peker og ler hver gang jeg ser en gutt sivna en høyere jente).

Endret av Powerpie
Skrevet
Jeg er 200cm og foretrekker de jentene som er litt høye. Det er vanskelig å snakke med en som er lavere enn f. eks 165cm når man er på fest. Om man ikke sitter.

Er ikke rart at de ikke når helt opp (hohoho) :D

Gjest Jente-20år
Skrevet

Hvis noen søker høye jenter er det bare å se i modellyrket ;)

Bla: Adriana Lima, Gisele Bunchen, Heidi Klum osv..

Jeg er selv litt høy. (173 cm) Jeg er litt i gjennomsnittet høyere enn andre jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...