Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
til dere som har fått mobilen: vær snill å kom med noen flere førsteinntrykk/opplevelser og best av alt tester om dere kan!!!!

 

 

Henta min klokka 10 på fredagen har trykki som en gal på den og har hatt mye hyc før og iphone men denne fruser alt=) i mine øyne selvsagt.

er rask, stor skjerm dritt fin og se på. enkelt og greit der beste første inntrykket jeg har hatt av en tlf noen gang..

 

mitt terningkast er uten den minste tvil 6..... er kanskje litt forelska i den tlf nå

Lenke til kommentar
til dere som har fått mobilen: vær snill å kom med noen flere førsteinntrykk/opplevelser og best av alt tester om dere kan!!!!

 

 

Henta min klokka 10 på fredagen har trykki som en gal på den og har hatt mye hyc før og iphone men denne fruser alt=) i mine øyne selvsagt.

er rask, stor skjerm dritt fin og se på. enkelt og greit der beste første inntrykket jeg har hatt av en tlf noen gang..

 

mitt terningkast er uten den minste tvil 6..... er kanskje litt forelska i den tlf nå

 

Du har glemt å adde HD2 til signaturen din. ;)

Lenke til kommentar

Hatt min HD2 siden fredag, men har en "bug"! Virker som om skjermen har feil antall farger (Colour banding) http://en.wikipedia.org/wiki/Colour_banding

Noen som har noen tips????? Har prøvd Hard og Soft-reset med fortsatt dårlig resultat.

Den var riktig i en liten stund i går kveld. Det er en enorm forskjell.

 

Ellers må jeg bare si HTC har laget et supert grensesnitt. Hatt Hero siden i sommer, savner den ikke nå.. :)

Lenke til kommentar

Inntrykkene etter et døgn er at farten er helt hærlig. Nå viser WM/Sense i den hastigheten den burde hatt hele tiden. Alt er skikkelig smooth med noen få små heng innemellom. Nye HTC Sense (som det heter nå) er alene værdt å handle HTC syntes jeg. Det meste jeg har savnet på min HD1 er "fikset" på HD2. Speed, led på rett sted, ordentlige trykknapper med lys, blitz og en enda større skjerm som gir et skikkelig pent bilde. Også gir den et ordentlig godt inntrykk av kvalitet når man tar og kjenner på den....

 

...med unntak av knappene nederst som virker ganske billig i forhold til resten av enheten. Her burde de valgt et annet matriale å lage dem av. En annen ting er at task manageren mangler (ja jeg vet jeg kan nå den via settings). Det sies at den ikke trengs pga minnehåndteringen på WM6.5 er så bra, men jeg savner den likevel. Løst via .cab fra xda så nå har jeg den likevel der den pleier å være. Siste ting jeg ikke liker er at når skjermen slåes av så går telefonen i lock. Når man aktiverer skjermen igjen så må man taste pin for meg som har exchange epost med security policy. Dette antar jeg det må komme en fix på etterhvert, for det er ganske plagsomt å måtte taste pin hver eneste gang selv om jeg har satt 12 timer på security settings.

 

Men alt i alt kjempefornøyd så langt!

Lenke til kommentar
Inntrykkene etter et døgn er at farten er helt hærlig. Nå viser WM/Sense i den hastigheten den burde hatt hele tiden. Alt er skikkelig smooth med noen få små heng innemellom. Nye HTC Sense (som det heter nå) er alene værdt å handle HTC syntes jeg. Det meste jeg har savnet på min HD1 er "fikset" på HD2. Speed, led på rett sted, ordentlige trykknapper med lys, blitz og en enda større skjerm som gir et skikkelig pent bilde. Også gir den et ordentlig godt inntrykk av kvalitet når man tar og kjenner på den....

 

...med unntak av knappene nederst som virker ganske billig i forhold til resten av enheten. Her burde de valgt et annet matriale å lage dem av. En annen ting er at task manageren mangler (ja jeg vet jeg kan nå den via settings). Det sies at den ikke trengs pga minnehåndteringen på WM6.5 er så bra, men jeg savner den likevel. Løst via .cab fra xda så nå har jeg den likevel der den pleier å være. Siste ting jeg ikke liker er at når skjermen slåes av så går telefonen i lock. Når man aktiverer skjermen igjen så må man taste pin for meg som har exchange epost med security policy. Dette antar jeg det må komme en fix på etterhvert, for det er ganske plagsomt å måtte taste pin hver eneste gang selv om jeg har satt 12 timer på security settings.

 

Men alt i alt kjempefornøyd så langt!

 

Fint førsteinntrykk mao. Låsing av skjermen hørtes slitsomt ut ja, dersom du må taste kode for hver gang. Jeg skrur av og på skjermen hele tiden, så der må det helt klart komme en fix. Nå bruker ikke jeg exchange, så da slipper jeg jo problemet, men uansett må det være irriterende.

 

Gleder meg så sykt til mandag..

Lenke til kommentar

Hvis du ikke aktiverer pin av eget behov eller som en policy så har du likevel den skyvegreien i WM6.5 som du må utføre hver gang du aktiverer displayet. Det var ikke slik på de Leo rom'ene jeg kjørte på HD1'en min. Så jeg antar det er en enkel sak å lage en fix for noen som har litt peiling. Men det virker som vi i dette landet er ganske tidlig ute med å få disse telefonene, så de fleste som lager slikt har ikke fått hendene i en enda.

Lenke til kommentar
Elendig kamera.. Og ikke android? no spotify? :/

Kameraet er på 5 MP, som er hakket mer enn min nåværende mobil (Sony Ericsson P1i, 3.2 MP), og enda bedre enn kameraet til iPhone (ifølge specs på 3GS er kameraet lusne 3 MP). Det er ikke et superkamera, men det er bra nok når jeg skal ta et kjapt bilde der jeg ikke har mitt vanlige kamera for hånden. Husker jeg riktig, har vel Android-telefonen HTC Hero samme oppløsning. Uansett, skal du ha et bra kamera til din mobil, så går du nok heller for de modellene som markedsføres som kameratelefoner.

 

Det at HD2 ikke har Android har vel vært kjent lenge, men du utbryter det som om dette er en nyhet for deg. Jeg ser ikke noe problem med at en mobilprodusent bruker WM, det er hva de klarer å få ut av WM som teller, og utfra demonstrasjonsvideoene jeg har sett fra folk som har fått den i hus den siste uken, er grensesnittet forbløffende bra. De som bare driver og klager på at en smartmobil ikke har Android, oppfatter jeg som ren sutring. Av det jeg har sett, er Android bra det også; det har bare en etablert markedsandel den må skvise seg innpå. HTC Hero var sikkert et steg i riktig retning for HTC, men jeg fikk bare ikke følelsen av at det var telefonen for meg.

 

Og det at HD2 ikke har mulighet for Spotify, får du vel klage til Spotify om, siden den offisielle mobilvarianten i skrivende stund kun er tilgjengelig på Android og iPhone. Jeg har riktignok, i likhet med dekar24k, følelsen av at det ikke vil ta lang tid før Spotify også er tilgjengelig for WM.

 

Som sagt, har jeg blitt imponert nok av videoene den siste uken til å fastslå at HD2 blir min neste mobiltelefon, og vil da overta for min P1i som jeg nå har hatt i litt over 2 år. Jeg så at sent på torsdag hadde MPX inne 100+ av HD2, og på fredagskvelden var dette tallet sunket til 20+, så jeg skjønte at jeg kanskje måtte handle raskt. Jeg fikk penger inn på konto først fredags ettermiddag (for sent til å rekke utsendingene deres den dagen), og etter å ha tenkt godt gjennom saken, la jeg inn bestilling i går (lørdag). Jeg krysser fingrene for at jeg har den i hendene onsdag eller torsdag kveld -- jeg bestilte nemlig med "hjem på døren" slik at jeg får den i hendene etter at jeg har kommet hjem fra jobb, jeg aner ikke hvor lang leveringstiden blir hvis den sendes ut fra MPX sitt lager på mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...