Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HTC vil nok at flere skal kjøpe de nye produktene som de kommer. Men med HD2 sin hardware, så må den jo kunne takkle WM7 lekende lett!

Men husk på at det er mye jobbing for å lage nytt OS til gamle mobiler. Og HTC regner jeg med at bruker alt av arbeidskraft på å lage nye å bedre modeller. Men å ta vare på de gamle kundene kunne vært en fin ting, helt klart:)

Lenke til kommentar

Åssen er mulighetene for å se film på HTC HD2. Tar den alle formater som Samsung Omnia HD?

Leste her at oppfølgingen fra HTC er så som så. Den vil sikkert trenge noe program oppdateringer etterhvert.Når man gir mange lapper for mobben bør det funke bra. Åssen blir det her ? Noen som vet mulighetene for norsk tastatur på denne ?

Lenke til kommentar

På diverse reviews får man se, det som jeg oppfatter som, e-mails som man swipe gjennom. Altså, det er ut som hvite ark med selve mailen skrevet på, og man kan bla gjennom e-mailene på samme måte som man blar gjennom bildene.

 

Hva med SMS'er? Vil man kunne gjøre dette med SMS'er også? ...Noen videoer som viser dette?

Lenke til kommentar

CorePlayer spiller vel av det meste og HTC sier selv at den støtter AVI.

Oppfølgingen fra HTC er vel grei nok, men er strengt tatt mindre viktig når man har XDA-developers.

 

Edit: SMSene presanteres ikke på vite ark, men man kan swipe gjennom de, trykker man på en SMS blir man tatt inn i en trådet visning;)

Endret av Steinegal
Lenke til kommentar

Vet ikke helt J-core, men har hørt rykter om det med smser ja.. når det kommer til norske tastatur til HD2 så er det et RÅTT tastatur som heter Finger Keyboard 2.1! Dette kan dere ta en titt på her:

 

http://encoreppc.files.wordpress.com/2009/...w=384&h=512

 

Finger Keyboard 2.1 har norsk tastatur inkl. i install fila.

 

 

Når det kommer til filmer så laster du ned DivX Player;) Kjører filmer i en strålende kvalitet. Dette erfarte jeg med min HD.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...