Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk denne i går, men synes den virker litt buggy!

Den finner på å skrive bokstaver langt ifra der jeg trykker inn, hopper plutselig i menyen osv.

 

Når jeg får melding, står det ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤"navn på sender"¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤.

Har jeg fått en mandagsmobil? Eller er det muligens pga den er Norsk?

 

EDIT: Det virker også som at den bare vil sende MMS.. Hver gang jeg svarer på en melding, så vil den koble seg opp mot WAP. Tips mottaes med takk!

Endret av Alekz88
Lenke til kommentar
Fikk denne i går, men synes den virker litt buggy!

Den finner på å skrive bokstaver langt ifra der jeg trykker inn, hopper plutselig i menyen osv.

 

Når jeg får melding, står det ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤"navn på sender"¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤.

Har jeg fått en mandagsmobil? Eller er det muligens pga den er Norsk?

 

EDIT: Det virker også som at den bare vil sende MMS.. Hver gang jeg svarer på en melding, så vil den koble seg opp mot WAP. Tips mottaes med takk!

Jeg får min HD2 i dag... :D Skal teste og se om det er de samme problemene på den jeg mottar...

 

A

Lenke til kommentar
Da har den kommet i hus (:w00t:) og første test viser ingen problemer med SMS. Riktignok har jeg ikke lagt inn kontakter, men både telefonnummer og melding ble vist uten feil.

 

Kommer tilbake med mer så fort jeg får testet videre. Må kanskje begynne å jobbe igjen...

 

A

Hmm.. Har du norsk også forresten? Opplevd at tastene ikke er helt som de skal være hvis du skriver melding i full qwerty liggende?

 

Min presterte å skrive "zxy" når jeg brukte backspace her i går. Har dog virket bra nå, etter en reset! :)

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte når jeg åpnet pakken og tok ut mobilen, var at den føltes solid. Her var det ikke noe knirkende plastikk, nei.

 

Ellers vil jeg nevne:

* Digg stor skjerm - kollegaens IPhone ble liten i forhold :!:

* Litt uvant å skrive tekst på skjermen, men det antar jeg blir bedre etterhvert. Jeg kommer jo tross alt fra en verden med tastatur, les TyTn II.

* Superrask, selv om den enkelte ganger lagger

 

Nå gjelder det bare å få overført alle kontaktene etc fra min gamle TyTn II... Gjør jeg ikke det riktig, går vel alt rett i dass - både data i Outlook og data på TyTn II...

 

Uansett, helga er satt av til å få lært seg dette vindunderet!

 

A

Lenke til kommentar

hmmmmm...hadde egentlig tenkt på Nokia N900, men må si at jeg har blitt mer og mer interessert i denne HD2 telefonen :-) Har aldri hatt HTC før, så jeg er litt usikker. Hvordan er batteritiden her? Stemmer det sånn noenlunde med hva produsenten skriver?

 

Og en ting til.....noe som gjør at jeg kan tippe i rett retning: Jeg ser at det finnes en streaming funksjon på denne. Jeg streamer nå filmer fra pc, via router og PS3 til tv`n inne i stuen. Kan jeg gjøre det samme med telefonen? Dvs at jeg kan sitte og se på filmer som stremes FRA datamaskinen og til mobiltelefonen?

Lenke til kommentar

Vurderer å bytte fra HD til HD2, har lastet ned WM6.5 til HD, men synes den er veldig treg og noen ganger når jeg blar på TF3D, så kan det ta opptil flere sekunder før f.eks. people åpnes. Er det noe sånt i det hele tatt med HD2, eller går det like smooth som iPhone? Regner med at det er like lett å dra fingrene over denne skjermen som det er på iPhone?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Vurderer å bytte fra HD til HD2, har lastet ned WM6.5 til HD, men synes den er veldig treg og noen ganger når jeg blar på TF3D, så kan det ta opptil flere sekunder før f.eks. people åpnes. Er det noe sånt i det hele tatt med HD2, eller går det like smooth som iPhone? Regner med at det er like lett å dra fingrene over denne skjermen som det er på iPhone?

 

Takker for svar :)

 

Sjekk youtube. Søk etter HTC HD2 og se på alle hands-on videoene. Så ser du hvor raskt det er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...