Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HD2 blir forsinket med et par uker ser det ut til. men til dere som vurderer denne telefonen, så skriver Espen Swang følgene:

 

"Rift

Dermed kan det bli rift om Touch HD 2 når den kommer i butikk. Telefonen er antatt å bli den råeste på markedet når den kommer til Norge, og her til lands er det mange som er opptatt av å ha det siste og beste innen teknologi"

 

http://www.mobilen.no/wip4/htc-touch-hd-2-.../d.epl?id=41173

Lenke til kommentar
Har forhåndsbestillt, ja. To steder faktisk. :) Får se hvem som får den inn først. Venter i spenning på ordentlige reviews. Noen som vet om det følger med noe minnebrikke?

 

den kommer garantert med 8 eller 16gb minnekortkort

 

Den kommer med bare et 2gb minnekort :( Men husk at mobiler blir tregere med høyere minnekort ;)

Lenke til kommentar
Har forhåndsbestillt, ja. To steder faktisk. :) Får se hvem som får den inn først. Venter i spenning på ordentlige reviews. Noen som vet om det følger med noe minnebrikke?

 

den kommer garantert med 8 eller 16gb minnekortkort

 

Den kommer med bare et 2gb minnekort :( Men husk at mobiler blir tregere med høyere minnekort ;)

 

De blir bare tregere når minnet begynner å nærme seg fullt. Får bruke mitt 8gb som følger med HD`n da:)

Lenke til kommentar

om nom nom

 

Takk for linker! Gleder meg til å se en test av en ferdig versjon, altså ikke en test-versjon som fantes i den unboxing-videoen. Var flere ganger han virket å streve med å trykke på skjermen og få telefonen til å reagere deretter. Men for det meste så så den riktig så responsiv ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...